bouwverslag Wildthing.. 2e Test vaart!

vandaag weer even gevaren,

moeten alleen nog wat kleine aanpassingen gedaan worden

- hij stuiterde best erg ( dus waarschijnlijk meer het gewicht naar voor brengen )

- vrij grote draai radius

- en een half open kap erop maken

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er al veelbelovend uit. Misschien is het een idee nog even te wachten met het schuiven met het CG totdat je 'm op groter water hebt uitgetest. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg! (filmpje)

vandaag weer even naar de boot gekeken, het stuur probleem is ook opgelost. ik had op de zender de mix functie aanstaan :hammer:

En, heb je ook al een groter water gevonden? Neem meteen een hengel mee of iets dergelijks in geval het mis gaat of als-ie stilvalt. (Dat gebeurt mij zelf ook nog regelmatig :-).) Heb je er trouwens een metalprop onder?

En, heb je ook al een groter water gevonden? Neem meteen een hengel mee of iets dergelijks in geval het mis gaat of als-ie stilvalt. (Dat gebeurt mij zelf ook nog regelmatig :-).) Heb je er trouwens een metalprop onder?

er licht naast de 'plas' nog een heel groot stuk vaarwater, maar dat zou ik dan eerst even moeten vragen of ik hem daar mag uitproberen!? ( is namelijk van de visvereniging:(. en anders licht hier in de buurt nog wel een mooie plas.
haha nee dat heb ik nog niet, heb er al een keer achteraan moeten zwemmen:neutral:
heb een plastic prop, eentje van hobbyking
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 4mm AquaProp 34x25x13mm.
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Turnigy 4mm AquaProp 34x25x13mm[/FONT]
deze zijn maar om een beetje uit te testen

Laatst bewerkt:
vandaag ook eens gekeken dat hij nou eigenlijk weegt, dus vaarklaar zit het rond de 2,6kg.
Tevens zit er nu een kapje op zodat er niet zoveel water naar binnen loopt, wat met de testvaart bleek!

hoe gaat het nou met varen ??
heb je al op een wat groter water gevaren ??

heb er momenteel niet meer mee gevaren. Er moesten eerst nog wat aanpassingen gedaan worden, maar die zijn nu klaar :) misschien volgende week eens kijken! hope dat het dan net z'n mooi weer is als nu.

Verbaasde buurman

Hé Rem! Ik hoorde gisteren van je schoonvader en je zwager dat jij ook met bootjes bezig was. Vandaag je hele bouwverslag van de Wildthing doorgelezen, bij de volgende test hoop ik dat de spullen voor mijn moerasboot binnen zijn, dan kan ik de Wildthing naar de kant duwen als hij ergens dobbert:D
Gr. Erik

Hé Rem! Ik hoorde gisteren van je schoonvader en je zwager dat jij ook met bootjes bezig was. Vandaag je hele bouwverslag van de Wildthing doorgelezen, bij de volgende test hoop ik dat de spullen voor mijn moerasboot binnen zijn, dan kan ik de Wildthing naar de kant duwen als hij ergens dobbert:D
Gr. Erik

he Erik, is niet m'n schoonvader haha. dat is de andere remco ;) meen dat jou spullen ook onderweg waren ? ben benieuwd strax.. misschien wedstrijdje tussen de 2 moeras bootjes ?:)

inmiddels ben ik ook met iets anders bezig!
bouwverslag-predator-rigger

Back