Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, mooie wagen!
Kriebelt bij mij weer een beetje, ben altijd Xray fan geweest! En heb ook 2 buggy's van hun gehad...
Ik volg deze even, met name straks de rijtijden, de accusoort, en het vermogen....
Wha, dat word dus de as wat inkorten... En even de dremel in de accubak zetten...
Hoewel Xray bekend staat om de goede pasvorm, nou ja , even goed kijken of je het wel goed hebt, met de accubak...
Lijkt me dat hij geflipt en 180 graden gedraaid moet worden....
En anders toch even de dremel / proxxon erin...
Ik moet even zeggen dat dit alles mogelijk gemaakt is door Martijn van RC-Central. Hij is de leverancier van dit spul en geeft deskundig advies, een geweldige vakkundigheid en levert een ongekende garantie op de spullen. Mensen die altijd veel spullen uit het buitenland halen, omdat het dan goedkoper is, lijden misschien aan valse bescheidenheid. Want stuur je het terug naar Hong Kong voor de garantie? Wel eens douane toeslag gehad? Als je je spullen aanschaft bij onze goudeerlijke Nederlandse modelbouwhandelaar steun je onze economie, je krijgt deskundig advies en je kunt altijd terug als het niet goed is...
Ik zeg, koop je spul bij de Nederlandse modelbouwwinkel. Geef die mensen ook bestaansrecht!!!! Laten we de modelbouwhandel in Nederland niet ten onder gaan aan de niet te beconcureren supermarkten in het buitenland!!!
Greetz Braxx.![]()