bouwverslag ZAGI

Natuurlijk nog een kitje nodig, dit is gewoon een beetje depron met indoor setupje, Weegt bijna niks dus kan geen wind hebben. Sta nog steeds in de wachtrij voor de robertolafzagi :D

Nou, nou, Robert heeft hem bedacht. Ik heb hem alleen geholpen met snijden en heb er zelf ook één in elkaar gelijmd. Meer niet. Eer gaat naar Rober.

Yay, het vliegt :D ik zei toch dat je de servo's beter bovenin kon bouwen? ;)
Niet echt supersnel inderdaad maar dat had ik ook niet verwacht met deze setup. Een goed begin!

in het filmpje niet volgas gevlogen hoor. ongeveer kwart gas. Filmen en vliegen tegelijk is dan iets makkelijker ;)

mag ik vragen hoeveel die van jou weegt? ik heb er ook één gemaakt, span. van 1 meter ongeveer. maar die weegt iets meer dan 450 gram. is dat niet aan de zware kant?

setup is
3s 1300 mah,
30 A regelaar
9 gram's servo's
2200kv motor van 50 gram met een 5.5x5.5

zou het gewicht te zwaar zijn voor deze setup?

stijn

ok bedankt.

nu nog iets. ik krijg het zwaartepunt niet goed. ik heb de dizzy bird als basis gehouden en het zwaartepunt moet daar op 17 cm vanaf de voorkant. maar wat ik ook probeer, de lipo zou helemaal achterop moeten om het zwaartepunt goed te krijgen. ik had het niet zo nauw genomen en probeerde er toch mee te vliegen, maar zodra hij geworpen werd, dook hij de grond in.

stijn

zwaartepunt is afhankelijk van profiel, koorde, pijlstelling. dus kan ik zo niet zeggen uit mijn hoofd

Back