Bouwverslag Ziroli P-38j 114"

.
Eddie! ;)

tumblr_m87ocgU6sd1r5uywyo1_1280.jpg

Grt, Ramses

Nou het invliegen zal niet bij rmv phoenix gaan omdat we per 15 januari ons veld kwijt zijn.
Nieuwe grondeigenaar wil ons niet. Mag niet van God.

Vind ik maar raar...engelen vliegen ook, en Hij kan ze ook op een afstand vertellen waar ze naartoe moeten?...
Vind t zwaar K** voor jullie, heb daar leren vliegen en er altijd met heel veel plezier gevlogen. Maar goed, dr zal vast wel een club/ veld ergens in de buurt zijn waar je deze (ontzettend mooie) kist kunt/ mag vliegen???
Een aantal maand nadat ik bij jullie ben gestopt ben ik ivm vriendin in Steenwijk, lid geworden in Steenwijk (RMV de Pelikaan, zat voorheen in Havelte) informeer daar anders ff, tis "enigzins" in de buurt, maar informeer dan wel ff goed naar de afmetingen van de baan (L- vormig).

Vind ik maar raar...engelen vliegen ook, en Hij kan ze ook op een afstand vertellen waar ze naartoe moeten?...
Vind t zwaar K** voor jullie, heb daar leren vliegen en er altijd met heel veel plezier gevlogen. Maar goed, dr zal vast wel een club/ veld ergens in de buurt zijn waar je deze (ontzettend mooie) kist kunt/ mag vliegen???
Een aantal maand nadat ik bij jullie ben gestopt ben ik ivm vriendin in Steenwijk, lid geworden in Steenwijk (RMV de Pelikaan, zat voorheen in Havelte) informeer daar anders ff, tis "enigzins" in de buurt, maar informeer dan wel ff goed naar de afmetingen van de baan (L- vormig).

Ga wel naar mijn vrienden van de olc. Daar ben ik ook lid en het is ook altijd gezellig daar.

Hee er is tog zo iets al huur rechten
je kunt een huurder niet zomaar weg schoppen

als god vliegen verboden had dan hadden er geen vogels bestaan

ja jeroen, maar dan wel als je een contract hebt, en daarbij, de boer waar we eerst mee te maken hadden, was een super kerel, die hielp mee het veld aan te leggen en te onderhouden..we wisten dat het veld verkocht zou worden, en haden gehoopt dat de nieuwe eigenaar ons ook ter wille zou zijn.

met contract zou de nieuwe boer niet zo snel gekocht hebben, dit was ook de reden dat er nooit een contract geweest is...

Hij`s misschien bang dat de kerstengeltjes worden opgejaagd door een grote forked-tailed-devil! :twisted: ;)

Zonder gekheid, balen man!

Ben benieuwd naar de maiden, succes!
Groeten, Ramses

Erg jammer allemaal, vanmiddag nog wel een gezellige middag gehad op ons mooie veld in de Krim. Misschien wel de laatste keer op ons oude veld. Hopen dat het ons lukt een nieuw veld te vinden.

Back