prachtige plaatjes....
![]()
Ha ha die tekeningen bedoel je? Mijn zoon had een creatieve bui... Hij had een filmpje van hitler vs darth fader gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
prachtige plaatjes....
![]()
Is de lijm bij jou gewichtsloos daar je zoveel gebruikt?
Verder een mooi model.
Is de lijm bij jou gewichtsloos daar je zoveel gebruikt?
Verder een mooi model.
Oei, enkele weken niet op MBF, zie ik hier een P-38 verschijnen die ik ook aan het bouwen ben. Maar Ronald heeft ofwel veel tijd (of ik zeer weinig) of 1000x meer ervaring.
BTW - ik ben ook zinnens die DLE55 toe te passen.
Welke Fowler flaps ga jij inbouwen?
Hierbij nog een link naar een P-38 bouwer, misschien ken je hem ...
G-Pete's Ziroli P-38J Lightning build
Succes met de bouw, en je bouwt echt als een TGV
ja, ken je dat niet? heet airglue, moet je in een potje bewaren, en staat tegen het plafond het spul is lichter dan lucht, werkt niet echt prettig want als je teveel gebruikt dan zweeft het balsa er mee van de tafel.
maar als je echt lekker goed in sopt kun je er flink wat gewicht mee winnen.
ik smeer het altijd flink om de servo's heen, daar worden ze lekker ligt van.. en ook rondom de motor, om het zwaartepunt goed te krijgen.
de vorige kisten van Ronald, Stuka en mustang heeft hij er ook mee gedaan, wel eens een stuka met een span van 2.4 mtr zien vliegen die maar 4 kg woog?
jaloezie komt in vele vormen
Of zijn dit nog de naweeen van de stuka????? Goed bezig, Ronald.
Zitten plankjes bij van 2,5mm die meer dan 76gr per stuk wegen!! De goede plankjes wegen maar iets van 35 a 40 gram.
Pur of bruislijm werkt ook verlichtend. Heb jij nog een buis zweeflijm staan? Ik ben er doorheen. Heb inmiddels zo'n 20 liter in de kist gepompt en hij is nu gewichtsloos.
Maar goed dat het hard waait. Je hebt de wind er goed onder! Einde jaar invliegen????
als het een beetje meezit heb ik deze kist begin 2012 klaar.
Zolang je dat zware balsa voor het CG gebruikt is het toch geen probleem?
Of je nu lood of balsa gebruikt is om het even.
Of hoeft er geen lood in de P-38 van Zirolli?