Omdat ik nog een mooi 6/3d motortje met regelaar had liggen, leek het me leuk om een Reflection te bouwen, zeker omdat ik de Flat-out serie van Great Planes kwalitatief erg goed vind. De Cap 580 heb ik tot voor kort ook gehad, die is alleen gesneuveld doordat ie geplet werd tussen de achterbank van de auto. Het toestel zal alleen worden gebruikt voor buiten, omdat ik voor indoor al een dubbeldekker heb, en één is genoeg :lol:
Op diverse site heb ik al wel mensen gezien die hem voor indoor gebruiken, en deze verlichten door bepaalde verstevigingen weg te laten en hier dan een ultieme indoor dubbeldekker aan over te houden.
Het enige wat ik op dit moment nog moet doen is het monteren van de motor, en vervolgens de maiden maken.
Hier wat foto's;
Tot zover.
Op diverse site heb ik al wel mensen gezien die hem voor indoor gebruiken, en deze verlichten door bepaalde verstevigingen weg te laten en hier dan een ultieme indoor dubbeldekker aan over te houden.
Het enige wat ik op dit moment nog moet doen is het monteren van de motor, en vervolgens de maiden maken.
Hier wat foto's;

Tot zover.