Voor één post wellicht wel. Is vier avondjes werk, dus tempo is vergelijkbaar met jullie
Wanneer komen er weer foto's van jullie kant?
b
Haha, we zaten laatst eens te tellen, als we 2 uur op een avond wat doen, is het een goede avond geweest, thuis kun je gemakkelijk het dubbele doen op een avond + alles bij de hand (we hebben niets aan gereedschap in het clubhuis, nemen alles mee, als je dan bijvoorbeeld een Dremel wilt gebruiken maar hebt die niet bij je, gaat het gewoon over en moet je iets anders verzinnen of wachten). Ach ja, gaat ook niet om de snelheid maar het plezier, dat zit meer dan goed, super gezellig die bouwavonden

roost:
Goed, zal weer eens een update plaatsen, is meer dan hoog tijd inderdaad
Goh, tis nie waar, gebak

Zelf gebakken, zo warm uit de oven (Roberto bedankt!)
Jeroen was er ook, uiteraard even de lampjes aangesloten, super!!!
Afwerken van glasmat (langs rand schuren, valt er zo af)
Jeroen begint met cockpitje
Vooruit, nog een keer om het af te leren
Ik zelf aan de slag met mijn vleugel
Het "slagveld"
Hier een paar plaatjes van Grad, nieuwe Wavebouwer die later aangehaakt is. Hij is thuis aan de slag (zoals Bramman al aanhaalde, gaat stukkie sneller haha)
Verstevigingen en alu as voor wielen (om vanaf gras te vliegen)
Extra versteviging bij staart
Nerf in lengterichting, V daardoor mooi concaaf :-D
Met wielen eronder...
Meteen door naar de volgende clubavond, we blijven nog even bij Grad, die inmiddels toestel in de G4 gezet heeft.
Water keerring onder cockpit (om te voorkomen dat water op voordek onder cockpit door naar binnen zou kunnen lopen).
Alweer appelflappen, herstel WARME appelflappen :rolling:
Doos vol balsaHAUT ?!?
Gerard heeft stabilo, kielvlak en alle roeren inmiddels in folie gezet, Tigertje ook hard onderweg!
Niet dat jullie denken dat we alleen gebak eten... :celebrate::turn-l:
Begin van folien vleugel Tigertje
Robert aan het solderen
Ik ben inmiddels ook met folie aan de slag, eerste resultaat:
TADAAAAAAA, eerste waterdoop is een feit. Gezien de lichte balsa constructie, is er van tevoren geen fles champagne tegenaan gesmeten. Inzegening bleek ook niet nodig, kistje drijft prima! Dit is de Wave van Wim.
Cockpit compleet anders gemaakt, ziet er leuk uit met die raampjes!
Scharnierend waterroertje