Ik ben erg benieuwd hoe het is verlopen om de Quad baan om te bouwen naar een RC baan.
Reeds gevonden op de site. Het was blijkbaar een succes! Ik zou graag een keer komen rijden met mijn Hobao 1:8 SC-e.
Ik zag dat er in augustus weer een dag is. Mij is alleen niet duidelijk wat de kosten zijn. Ik vond in de huisregels het volgende artikel:
ARTIKEL 47:
Niet-leden vanaf 16 jaar betalen € 10,= voor een gastrijders-pas
Betaal je 10 euro voor een pas, waarmee je vervolgens op bepaalde dagen tegen betaling kan rijden. Of is dit een soort van dagpas, om dus op bepaalde dagen te rijden?
Op 14 Augustus is de volgende meeting blijkbaar. Zijn daar dan ook gastrijders welkom? En met welke auto's mag er gereden worden? Alle klassen (1:16, 1:10, 1:8)?
Ik hoor het graag!
EDIT: Heb de info gevonden, maar heb je nu zowel een gastpas nodig (die oneindig 'geldig' is) en dat je per keer 10 euro betaald. Dat komt dus neer op de eerste keer een bedrag van 20 euro?
Daggeld:
Leden alle leeftijden: €5,-
Niet leden tot 16 jaar: €7,50
Niet leden vanaf 16 jaar: €10,-
Niet-leden kunnen aan een meeting deelnemen door een dagrijders-pas aan te schaffen.
Er is daar geen stroom aanwezig of wel? Ik zat op de foto's te kijken, maar kon het zo 123 niet vinden op de foto's.
Verder viel me nog op dat er een heleboel plaatjes op de site staan met gebroken links. Wellicht even een keer fixen?