Brabantse Offroad Modelbouw Baan - Bergen op Zoom

Discussie in 'Verenigingen' gestart door leo-rcc, 28 dec 2010.

  1. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    29 Mei is er een ALV gepland. Deze is alleen voor Bomb leden. Er is geen mogelijkheid tot rijden die dag.

    Leden krijgen een email met de agenda in hun email toegestuurt, ben je lid en heb je geen email gekregen, neem dan aub contact op met de secretaris, via een email naar info@rcbomb.nl . Zie ook http://www.rcbomb.nl
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  2. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    De ALV was kort maar krachtig. Onze vereniging is verboden om nog langer op de privebaan van Jeffrey clubactiviteiten te ontwikkelen en races te rijden, omdat dit niet strookt met het bestemmingsplan van de gemeente. Daarmee is het vinden van een nieuwe locatie nog belangrijker geworden dan ooit tevoren.

    Er zijn een paar locaties waar eventueel iets mogelijk is, maar dat is nog te pril om mededelingen over te doen of zelfs over te speculeren. We zijn dus nu effectief 100% terug naar af.
     
  3. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    pfoe, dat is zonde zeg....

    hoop dat jullie een mooie locatie vinden!!!
     
  4. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Na lang wachten is het dan eindelijk zo ver. We kunnen weer rijden!!
    Dankzij goed speurwerk van Cor de Reus, hebben we toestemming om de Quad baan aan te passen bij Outdoor Elements op de speelmansplaten in Tholen.
    We gaan voorlopig hier meetings houden totdat we een eigen locatie hebben.
    Een gedeelte van de bestaande quadbaan gaat aangepast worden om er op te rijden met onze auto’s. Hiervoor moet grond verzet worden, gras gestoken en versjouwd met kruiwagens. Namens het bestuur vraag ik ALLE leden van BOMB te komen helpen. Neem gerust wat vrienden mee!

    Kom allen zondag 10 juli naar:
    Outdoor Elements op de Speelmansplaten in Tholen. (Oesterdam)

    Aanvang:10.00 uur
    einde:17.00 uur

    Neem mee:
    -kruiwagens
    -schop
    -hark
    -je auto’s

    Grondverzetmachines maken het een stuk gemakkelijker. Ben je in het bezit van een minigraver, bobcat, frees, trilplaat? Laat het dan even weten! Deze machines hebben we hard nodig.

    Tot zondag!

    Vriendelijke groeten,

    Het BOMB bestuur.
     
  5. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Ik ben erg benieuwd hoe het is verlopen om de Quad baan om te bouwen naar een RC baan.
    Reeds gevonden op de site. Het was blijkbaar een succes! Ik zou graag een keer komen rijden met mijn Hobao 1:8 SC-e.

    Ik zag dat er in augustus weer een dag is. Mij is alleen niet duidelijk wat de kosten zijn. Ik vond in de huisregels het volgende artikel:

    ARTIKEL 47:
    Niet-leden vanaf 16 jaar betalen € 10,= voor een gastrijders-pas

    Betaal je 10 euro voor een pas, waarmee je vervolgens op bepaalde dagen tegen betaling kan rijden. Of is dit een soort van dagpas, om dus op bepaalde dagen te rijden?

    Op 14 Augustus is de volgende meeting blijkbaar. Zijn daar dan ook gastrijders welkom? En met welke auto's mag er gereden worden? Alle klassen (1:16, 1:10, 1:8)?

    Ik hoor het graag!

    EDIT: Heb de info gevonden, maar heb je nu zowel een gastpas nodig (die oneindig 'geldig' is) en dat je per keer 10 euro betaald. Dat komt dus neer op de eerste keer een bedrag van 20 euro?

    Daggeld:
    Leden alle leeftijden: €5,-
    Niet leden tot 16 jaar: €7,50
    Niet leden vanaf 16 jaar: €10,-
    Niet-leden kunnen aan een meeting deelnemen door een dagrijders-pas aan te schaffen.


    Er is daar geen stroom aanwezig of wel? Ik zat op de foto's te kijken, maar kon het zo 123 niet vinden op de foto's.

    Verder viel me nog op dat er een heleboel plaatjes op de site staan met gebroken links. Wellicht even een keer fixen?
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  6. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Hallo Mystikal,

    De prijzen op de website zijn niet meer geldig, die waren voor de oude locatie van toepassing. Pin me er niet op vast, maar als ik het goed heb begrepen is rijden op de Spelemansplaten nu 7 euro voor de dag, waarvan er 2 euro voor een drankje aan de bar is. Het kan zijn dat dat alleen voor leden is, ik zal het nog even checken voor de zekerheid.

    Er is helaas geen stroom aanwezig, dus een eigen accu of desnoods aggregraat is te adviseren. Ik hang mijn lader aan de auto-accu.

    Wat betreft de fotos, ik zal het doorgeven aan de webmaster.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  7. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Okay, geen stroom aanwezig is inderdaad wel even belangrijk om te weten.. Had ik toch die converter van de Conrad gisteren moeten kopen :). Die was in de aanbieding!
     
  8. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Als jullie nog een lokatie zoeken, Rucphen heeft een verharde baan en heeft vroeger een off-road gehad. Geen idee wat de historie is geweest, maar dit ligt net voorbij Roosendaal en is centraal tov Bergen op Zoom en Tilburg. Je hebt in ieder geval geen last van vergunningen mbt geluidsoverlast.

    Al zit daar nu natuurlijk De Baanbrekers, wat een andere vereniging is....

    Just a thought in general.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2015
  9. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Hoi Mystical,

    Inderdaad, je had gelijk. Hier de prijslijst voor de lokatie speelmansplaten.

    Lid €7,-
    niet lid tot 16 jaar €9,50
    niet lid vanaf 16 jaar €12,-
     
  10. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Ik had gelijk, bedankt. Maar waarin precies?

    Dat je eerst een gastrijderspas moet kopen voor 10 euro en dat je vervolgens voor elke keer dat je gaat 12 euro betaald? Of betaal je per keer gewoon 12 euro?

    En met welke auto's mag er gereden worden?
     
  11. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Per keer is het entreegeld €12,- voor een dag rijden als gastrijder.
    Er is ook een optie voor €25,- je in te schrijven bij de club.
    Dan is het entreegeld €7,- per dag.

    Je had gelijk over de foto's op de website die niet weergegeven worden. Daar word aan gewerkt. ;)

    Vriendelijke groeten,

    Goose
     
  12. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Toppie! Helemaal duidelijk! Ik zal eens kijken of de 14e gaat lukken!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2015
  13. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Wordt wellicht een lastig verhaal. Gisteren ging mijn ESC (en daarmee mijn Hobao) bijna in vlammen op. Geen idee hoe lang het gaat duren voordat de nieuwe ESC op mijn auto staat.

    Voor foto's zie mijn Hobao topic!
     
  14. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Meeting nummer 24 zal gehouden worden op: 25-09-2011

    locatie:
    Outdoor-Events
    speelmansplaten
    Oesterdam 3
    4691 PV Tholen
    10:30 - 17:00 uur

    Route:
    Neem op de N659 Oesterdam de afslag Speelmansplaten. Meld bij de receptie dat je bij BOMB komt rijden. Ga door de slagboom en neem de weg naar rechts. Blijf deze volgen tot het einde bij de quadbaan.

    [​IMG]

    Ledenpas verplicht:
    Voortaan zal de ledenpas van BOMB verplicht zijn om te vertonen aan de poort voor leden. Er word voor een bezoeker die niet komt rijden €2,- gerekend door het parkbeheer. Gastrijders wisselen de consumptiebon in bij de betaling van het daggeld. De bon word dan verrekend met de prijs van het daggeld.

    Voor meer info, zie Brabantse Offroad Modelbouw Baan
     
  15. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Kleine sfeer impressie:



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. bomb

    bomb Guest

    Update: Bomb is bezig met een nieuw circuit in Essen Belgie.
    Kijk voor de vorderingen www.rcbomb.nl
     
  17. Tim Van de Cavey

    Tim Van de Cavey

    Lid geworden:
    30 okt 2011
    Berichten:
    68
    Wat is de status daar nu? op de site is er niet veel meer gebeurd sinds de start in Essen...
     
  18. Mystikal

    Mystikal

    Lid geworden:
    6 jul 2011
    Berichten:
    409
    Locatie:
    Etten-Leur
    Laatste status is dat het in Essen niet doorgaat. Ze hebben een nieuwe locatie in Wouw gevonden.
     
  19. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    pffff zit niet mee, wel? nu gaat het weer nit door in essen...

    ben benieuwd of het in wouw wel helemaal van de grond komt!

    Kom wel eens een keertje kijken voor de lol :)
     
  20. TommRSD

    TommRSD

    Lid geworden:
    21 jan 2012
    Berichten:
    8
    ik heb nu tog een 1/10 electric brushless RTR gekocht. Ik ben ook benieuwd of wouw van de grond komt.

    de baanbrekers was tot 4,5 jaar geleden ind een off-road baan. (een oud klasgenoot reed daar, onder de zelfde naam als tot op heden) maar is nu een on-road baan waar ook officiele wedstrijden gedaan worden. Dus in heel omgeving Roosendaal is er geen off-road club behalve B.O.M.B. veel succes met de baan ;)
     

Deel Deze Pagina