Blah blah blah
Och...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blah blah blah
Maar zodra dat onderzoek klaar is, mag hij toch zelf weten wat hij met die geblakerde zooi doet ?
Ligt er maar net aan hoe e.e.a. verzekeringstechnisch geregeld is. Er zijn genoeg verzekeringen die schade aan spullen die niet van jou zijn niet dekken, maar je verwijzen naar de inboedelverzekering van de eigenaar. Als een winkel je in de gelegenheid stelt om jouw spullen bij hun in de zaak te koop aan te bieden, kan ik me goed voorstellen dat ze geen verantwoordelijkheid gaan nemen voor verlies door bijvoorbeeld brand of diefstal. Goede kans dus, dat je (mits de spullen die je kwijt bent nog enige waarde vertegenwoordigen), bij je eigen verzekering dient aan te kloppen.Dat de zaak afgebrand is, is heel vervelend voor de eigenaar maar daar kan jij niets aan doen. Ik zeg bellen en je spullen terug eisen.
Altijd moeilijk om dit soort zaken vanachter een beeldscherm en toetsenbord te beoordelen, maar ik lees dit ook steeds met opgetrokken wenkbrauwen.
a: De eigenaar van de winkel heeft nu echt wel iets anders aan zijn hoofd.
b: Er van uitgaande dat hij hiervoor is verzekerd, is de verzekeraar nu eigenaar van deze schadepartij. En je kunt niet weggeven wat niet van jou is.
Als je echt niet te houden bent kun je elke dag even ter plaatse gaan kijken.
En als de boel dan in de kliko gegooid wordt, even vriendelijk vragen aan de opruimers of jij het er uit mag halen.
Daar heb jij als klant toch niets mee te maken?
Ik heb ook nog nooit een winkelier horen zeggen, Bert betaal voorlopig maar niet want je zit in de zorgen.
Nogmaals ik weet niet om wat voor bedrag het hierom gaat.
Maar als het aanzienlijk is dan is het toch normaal dat je dat terug wil?