Brand groothandel in modelbouw Amersfoort

pyhapusy.jpg

tja ik vraag me ook af hoe t ermee staat
ze zeggen wel geen bericht goed bericht,maar zal hier niet gelden denk ik
hoop dat er iemand reageerd die dichter bij of de eigenaar zelf kent of reageerd

even een update, kan zijn dat t al gemeld is en dat ik t gemist heb...
er staat eindelijk (al wel een poosje maar toch) een update op hun site!
hoop dat ze toch de draad weer op kunnen pakken, al ben ik wel strontnieuwsgierig of ze nou ooit hebben kunnen achterhalen hoe/wat gebeurt is :P

Daar wordt echter heel anders over bericht! Alles wat ik er van heb kunnen vinden is dat de brand bij de modelbouwgroothandel is begonnen. De brandweer heeft de uiterste best gedaan maar kon helaas niet voorkomen dat ook de kinderopvang werd getroffen.
Wat die oorzaak dan precies is geweest heb ik niet kunnen vinden.

Berichtgeving, verslaggeving, dwarse verzekeringen...
Uiteindelijk gewoon onafhankelijk en degelijk onderzoek.

Maanden na datum is de sensatie pers natuurlijk niet meer in de echte feiten en recificatie geinteresseerd.

Sebas heeft weer een andere markt gevonden om zn schouders onder te zetten.

Ik weet niet waar jij die info vandaan hebt Ernst, maar die stamt waarschijnlijk nog ergens uit Mei jl? Er is natuurlijk uitgebreid onderzoek geweest e.d.
Bij de media is de smeuigheid van de berichtgeving doorslaggevend.
Een modelbouwwinkel die uitfikt, DAT is pas nieuws met al die brandstoffen, accu's en giftige toestanden! De aangrenzen gebouwen (en die heb je nu eenmaal bij een bedrijfsverzamelgebouw) kunnen door hun activiteiten ineens veel minder interessant zijn.
Nee, de gemiddelde journalist is bijzonder kundig en heeft de oorzaak vaak al snel gevonden, zelfs nog voor dat de brand geblust is......

Die informatie heb ik van het internet. Als ik ga zoeken kom ik steeds tegen dat het bij de "modelbouwgroothandel" is begonnen. Uit wat jullie schrijven maak ik op dat dit niet klopt maar daar kan ik dus helemaal niets van vinden. Is er geen site van de politie waar dit soort zaken op kan vragen? Ik heb die nog niet kunnen vinden.
Het is blijkbaar inderdaad niet belangrijk genoeg voor "de media" om te melden wat het onderzoek heeft uitgewezen. Daarom zal iedereen die gaat zoeken steeds weer tegenkomen dat de brand bij de modelbouwgroothandel is begonnen. Of het nu waar is of niet.

Geen idee Ernst, Ik heb de info uit de eerste hand van Sebastiaan zelf die een clubgenooit is van mij.
Wat op internet staat komt er helaas NOOITmeer af :nooo:

Back