BRCC Black Country Arena

[update]
Ik was vandaag te Charleroi in de BCA. Het was en bijzonder leuke trainingsdag: veel volk, goeie sfeer, goed kunnen trainen en sleutelen, testen, ...

Er werd besloten om nog enkele extra tafels te maken, zodat we ongeveer aan een 100-tal VIP-plaatsen komen ...
... maar ze zijn eigenlijk allemaal de deur uit.

We onderzoeken nu op welke manier we andere geïnteresseerde bezoekers kunnen helpen als deze regelmatig bij ons willen komen trainen.
Bvb door een niet-VIP-abonnement, zonder VIP-pitplek dus. Of een soort beurtenkaart, ..
Wordt vervolgd..
 
Hey low_e
We waren vandaag ook aanwezig en ons lid gemaakt :)
Hmmm spijtig da we geen praatje gemaakt hebben...

Grtz
 
Sorry, maar witte letters op die carbon achtergrond is erg lastig. Mensen met mindere ogen zullen daar zeker last van ondervinden. Ik raad een witte of bijna achtergrond aan met zwarte letters. Dat is veel makkelijker te lezen (is zelfs onderzoek naar gedaan).

Nog een kleine opmerking:
website BRCC zei:
Voor de 1/8e offroadwagens wordt er een minimale bodemhoogte opgelegd van 2,5cm.

Deze hoogte wordt bepaald volgens de gangbare procedure: de wagen wordt op de tafel gezet en neergedrukt. Vervolgens laat men de wagen terugveren tot haar « gewone hoogte ». Een regel met een hoogte van 2,5cm moet vrij onder het hele chassis kunnen doorgehaald worden.
25mm is wel aan de hoge kant voor 1/8 op astro. Zeker op zo'n vlak parcours. Als je een 1/8 doordrukt tot aan de grond en je laat hem terug komen, dan komt ie nooit tot rijhoogte hoor. Normaal gezien laat je hem vallen van 15-25cm hoogte en meet je er dan onder. Om te slagen in jullie test zou m'n auto wss op 30mm moeten hangen en dan kiepert de auto zo om op astro :( Hopelijk wordt deze regel niet 110% strikt opgevolgd ;)
 
Idd, de test zou zoals jij zegt uitgevoerd moeten worden, gewoon auto laten vallen vanaf een bepaalde hoogte en dan rijhoogte meten. Als je die zelf nog eens gaat indrukken gaat die altijd veeeel lager hangen.

Welke rijhoogte gebruik je zoal op een 1/8e dan? Op 1/10e ga ik zelf zelden lager dan 20mm.

Een tip tegen griprollen: limiters IN uw shocks (die dus het uitveren beperken)
 
Idd, de test zou zoals jij zegt uitgevoerd moeten worden, gewoon auto laten vallen vanaf een bepaalde hoogte en dan rijhoogte meten. Als je die zelf nog eens gaat indrukken gaat die altijd veeeel lager hangen.

Welke rijhoogte gebruik je zoal op een 1/8e dan? Op 1/10e ga ik zelf zelden lager dan 20mm.

Een tip tegen griprollen: limiters IN uw shocks (die dus het uitveren beperken)

Op astroturf 24mm voor en 25mm achter.
Het uitveren kan je op 1/8 wagens beperken met droop screws. Soort stelschroefjes in de draagarmen die zorgen dat ze niet verder naar benenden kunnen. Wist niet dat dit bij 1/10 niet kon. Iedere keer de shocks openmaken om de droop in te stellen is toch wel vrij omslachtig? :(
 
Ja dat is zeer omslachtig... En jammer genoeg vrij belangrijk, dus we zijn ondertussen zeer bedreven in het openen van de shocks :-)

Denk dat veel te maken heeft met plastic chassis van 1/10 wagens, zo'n droop screw oefent serieus wat kracht uit, dus best op een metalen stukje ipv op zachte plastic onderdelen.

Ik geloof dat de durango wel droop screws heeft, maar dan enkel achteraan...
 
Inderdaad, zelfs een alu chasis slijt uit onder de droopscrews. Bij sommige wagens zitten daar schroefjes. Dan slijten de schroefjes uit en vervang je die als het teveel is.
 
JP zei:
Bonjour à tous,
Comme convenu, nous vous confirmons que les membres V.I.P. de la Black Country Arena peuvent s'inscrire une semaine avant tout le monde.
Dés 1 octobre vous pourrez envoyer vos inscription, par mail, en mentionnant nom, prénom, catégorie(s), fréquence(s) et N° de transpondeur(s) obligatoires ainsi que votre taille.
Nous remettons toutes nos bases de données à zéro, veuillez donc nous communiquer TOUS les renseignements demandés.
Attention, il est obligatoire de payer son inscription dans la foulée, si vous vous inscrivez le 7 au soir mettez en fichier joint votre preuve de paiement. Les pilotes pour qui les paiements ne nous sont pas parvenu le 7/10 à 20hrs seront retirés de la liste des inscrits.
Seul les membres V.I.P. peuvent s'inscrire, ça ne sert donc à rien d'essayer d'inscrire des potes à vous qui ne sont pas membres V.I.P. de l'Arena
Je vous donnerai le 30/09 l'adresse email; Le compte et l'adresse paypal à utiliser pour les inscriptions V.I.P vous sera envoyées en réception de votre demande d'inscription.
Les adresses mail connues ainsi que les comptes du club, ne seront pas les mêmes, ça ne sert donc à rien de m'envoyer vos inscriptions et paiements avant le 1/10
Bien à vous tous
JP

Vrij vertaald:


Hallo iedereen,
Zoals we eerder al aangaven zullen de VIP-leden van de Black Country Arena zich een week eerder kunnen inschrijven voor de EIR-wedstrijd van 2011. Vanaf 1 oktober zal je je kunnen inschrijven via e-mail waarbij je zeker voornaam, naam, categorieën, frequenties en transpondernummer moet doorgeven.
We gaan starten met een lege piloten-database en dus zijn ALLE gegevens nog eens nodig.
Opgelet, je moet ook direct je betaling regelen. Mocht je je nog inschrijven op 7 oktober (de datum dat de algemene inschrijvingen open gaan), voeg dan zeker een bestandje toe aan je e-mail waarmin je betaling bewijst.
Als je betaling nog niet toekwam op 7 oktober om 20.00u wordt je inschrijving van de lijst gehaald.
Deze inschrijvingsronde is enkel voor de VIP-leden, je hoeft dus niet te proberen om ook anderen, vrienden in te schrijven die geen VIP-lid zijn.
Op 30 september zal het inschrijfmailadres medegedeeld worden. Het rekeningnummer en het paypal-adres zal je terugezonden worden in antwoord op je inschrijvingsmail.
Opgelet, het zal gaan om een ander e-mailadres of andere rekening dan dat van de club. Best dus niet proberen in te schrijven via de e-mailadressen van onze clubleden of vóór 1 oktober.

tot hoors

JP

 
Op 30 september zal het inschrijfmailadres medegedeeld worden.

Wordt dit adres op het forum hier bekend gemaakt of....
 
Nog klein vraagje @ Lowe, tijdens de EIR en andere evenementen is er dan een mogelijkheid voor stroom te nemen op de verafgelegen parking aldaar voor de grote poort ?
Er zijn nogal wat mensen met caravan ed. die graag een beetje stroom hebben voor verlichting enz...

:pc:
 
ivm mededeling e-mailadres en andere gegevens.
Goeie vraag (zat ik zelf al over te denken) Ik denk dat dat gewoon naar iedereen gemaild gaat worden.
OP een forum openbaar maken zou ook kunnen, maar dan denk ik dat JP gaat overspoeld worden door berichten van niet-VIP's.

ivm stroom:
Ook een goeie vraag :)
We zijn ermee bezig, Dirk. We gaan proberen om elektriciteit tot ginder te krijgen en ook om sanitair bereikbaar te hebben. We zijn daar al mee bezig maar hebben op dit ogenblik nog geen oplossing.
In het uiterste geval trekken we gewoon een heeeeele lange kabel van onze zaal tot aan de parking, vermoed ik.
 
Oei Ludo gaat moeilijk worden hé, zo een plasje maken in een heeeeele lange kabel tot aan de zaal of bedoel je een elektr. kabel ?
 
ja hoor, inderdaad: plassen via een heel lange kabel. Kan jij dat dan niet??
Allé Dirk toch.
Elektriciteit bezorgen we via mini-windmolentjes. Eentje per caravan, dacht ik ;)
 
ivm caravans: die zullen ZEKER niet naast de zaal kunnen staan. Dus we moeten sowieso een oplossing zoeken om elektriciteit naar de parking vooraan te krijgen. We zijn ermee bezig (besprekingen met uitbaters = stad)

ivm het inschrijfmailadres: dat zal ik hier publiceren, op dit forum en andere NL-talige fora.
 
Back
Top