BRCC Black Country Arena

Was wel verbaasd over de hoeveelheid grip, de vorza trok gewoon wheelies als ge hem open trok :rolling:.

Ik rij 10-10-5 momenteel en geen last van wheelies. Hoe vol doen jullie de diffs wel? En opeens volgas geven doe ik ook nooit eigenlijk, al zou em nog niet wheelien denk ek.

En hoe oud is die Thaisa ofzo? :D

Laatst bewerkt:
@SSI het is niet dat hij constant wheelies trok eh... Indien je op het juiste moment de juiste grip had ging hij vanvoor wat omhoog... Maar dat zag je bij verschillende 1/10 ook... Bij Stewie zit er 7-10-5 in...

:thumbsup:hehe nice 1.

ze is zekers niet slecht.amai.ik heb een dochter van bijna 11 die goed op weg is om ze te kunnen volgen.binnen een paar jaar zijn wij het die niet meer meekunnen met de jeugd.
waar ligt dit kleine parcourtje?ik kan het gelijk nergens terugvinden in het topic!

Hela stront , beetje respect voor mijn dochter hé...

gij gaat toch niet elk weekend naar de walen rijden zekers om wat te kunnen rijden ??

Is er dan echt niets beter en dichter bij ons geliefde Antwerpen :)
Nee niet elk weekeinde, maar als het eens past is dit altijd een leuke oplossing om de lipo's eens te laden en plat te rijden in de wintermaanden...

Zondag zijn we weer aanwezig in Charleroi...
Het weer ziet er niet al te best uit, dus kunnen we nog eens binnen gaan rijden...

Back