BRCC Black Country Arena

Ludo, als het BNK weekend is, zou het wel tof zijn als we niet allemaal een dagpas moeten kopen voor zaterdag.

Ludo, als het BNK weekend is, zou het wel tof zijn als we niet allemaal een dagpas moeten kopen voor zaterdag.
dude, dat is zo evident dat ik het zelfs niet hoef te vragen aan JP :)

Trouwens, zo doen andere clubs dat toch ook, de zaterdag de track vrijhouden voor trainende piloten?
And if not, dan zorg ik daar wel voor :)

dude .. lezen! ;)

...

De kalender kan ik wel al doorgeven maar wel met de waarschuwing dat deze nog niet 100% vast ligt.

Les dates retenues pour l'instant
24/10 BWT 1
14/11 BWT 2
19/12 BWT 3
16/01 BWT 4
4, 5 et 6/02 EIR 2011
6/03 BNK1
10/04 BWT 5
.. al werd er kort daarop gemeld dat de allerlaatste wedstrijd (BWT5) naar 03/04 verschoven zou worden.
Volgens mij zal aan deze kalender weinig meer veranderen omdat bij het opstellen ervan rekening gehouden werd met andere wedstrijden, zoals zelfs bvb Mol.

Maar zoals gezegd, meer info volgt nog.

Frans is ook mijn sterkste kant niet.

Betaling voor dagpas is uitgevoerd, normaal zit er op paypal geen vertraging (is via creditcard). Hopelijk komt alles nog in orde voor zondag.

Als het morgen dan nog droog is zullen we een goed weekend achter de rug hebben gehad :rolling:.

ik maak me sterk dat als je vanavond nog (voor een menselijk uur) je betaling uitvoerde, je nog voor morgenvroeg een mailtje zal krijgen of gekregen hebt met daarin de toegangscodes :)

JP is erg vlot in die dingen en aangezien ik daarnet merkte dat hij online was :) ...

Ok dank je wel...
En indien het ons aanstaat zie ik ons daar wel een aboke nemen eh Stewie :D
60euro erbij en je kan altijd rijden in de winter :)

plus we gaan ni weten wat we meemaken zo schoon blijft den auto :D haha

In blijde verwachting van de mailtjes... Volgens mij is de betaling voor 22u30 uitgevoerd ;)

ps wordt die mail naar elke persoon apart verzonden? Of naar 1 centrale persoon?

Laatst bewerkt:
Haha alles is ook voor jullie nieuw dus :) Spannend de eerste dagjestoeristen :p

Was mijne mailbox al plat aant checken haha ...

Hoi Ludo,
Had je ook geen foto's van de pits genomen ? Je ging die toch posten hier op het forum...

:infinity::rolling:

de layout die je op het filmpje ziet is effectief de huidige.
Ik nam vandaag nog wat meer foto's van de faciliteiten ter plekke.
Die van de piste kan ik weglaten. Het filmpje is duidelijk genoeg :)

Ik zal die foto's asap publiceren.
Zoals je hier kan lezen Ludo, belofte maakt schuld !

Ok dank je wel...
En indien het ons aanstaat zie ik ons daar wel een aboke nemen eh Stewie :D
60euro erbij en je kan altijd rijden in de winter :)

plus we gaan ni weten wat we meemaken zo schoon blijft den auto :D haha

In blijde verwachting van de mailtjes... Volgens mij is de betaling voor 22u30 uitgevoerd ;)

ps wordt die mail naar elke persoon apart verzonden? Of naar 1 centrale persoon?

Ik zou dan idd ook een aboke nemen, die 60€ kan er nog wel bij.
De betaling is uitgevoerd rond 22h30.

MAAR de mail mag niet gestuurd worden naar de mail van de betaler (das noch Kurt, noch ikzelf).

De vraag over de truggy's is idd een interessante. De openvraag over de volgende auto is buggy/truggy brushless. Ik heb grote interesse in de truggy omdat ik daar wel graag mee rijd.

Haha ja, auto's die niet smerig (vuil is daar nog proper tegen) worden zijn we niet gewend.
In de week 2 uur liggen zwoegen en hij is eigenlijk nog niet proper. Maar de halve kilo modder is er toch al vanaf...

Laatst bewerkt:
Codes zijn netjes toegekomen... Zondag gaan we testen se :)
Vorza ligt nog uiteen, maar tegen zondag is da in orde haha :)

hup nu naar Mol se, blijft precies over met regenen...

inderdaad, die foto's, ik was ze niet vergeten maar ik heb het momenteel zo druk op school ...
Ik was sowieso van plan om ze vanavond te bewerken en te publiceren. (fotoapparaat ligt al klaar naast mijn pc)

owkay, het fotomateriaal dus :)

here it comes .. mét extra uitleg:

Allereerst dien je te parkeren voor de grote poort.
Je kan dus niet langer met de wagen doorrijden tot aan de ingangsdeur, zoals ik hoger al vertelde. Bij grote wedstrijden zullen we wellicht even de poort openzetten zodat iedereen vlot zijn materiaal kan uitladen maar sowieso is het de bedoeling dat de wagens op de parking staan.

Op de volgende foto: de poort met 1: het digitale cijferslot en 2: de poort die een "stukkie" zal opengaan ... en vervolgens automatisch weer sluit.
1_poort.jpg

het cijferslot in close-up
2_code.jpg

en de poort die dus een stukkie open gaat:
2_codepoort.jpg

Vervolgens een wandelingetje links naast de gebouwen langs tot helemaal achteraan een dikke 100m, tot aan de ingangsdeur ... waar je opnieuw een cijferslot hebt.

3_deur.jpg

Je typt de code in, afsluitend met één van de lettertoetsen, A of B ...
waarna je het slot van de deur hoort "klikken".
3_deurcode.jpg

Het slot wil niet altijd makkelijk openspringen, daarom een truukje:
eerst tegen de deur duwen en vervolgens gewoon opentrekken

Eens je binnen bent, heb je rechts naast de deur een lichtschakelaar op de muur.
Met deze schakelaar gaat alle verlichting (+ meer) aan.
Sommige van de ze lampen van het type dat wat opwarmtijd nodig heeft. Daarom ook vermijden van het licht af te zetten en onmiddellijk weer aan. In dat laatste geval kan het soms wel 10 minuten of langer duren voor de grootste spots opnieuw aanspringen.
4_licht.jpg

Vervolgens de BCA-hall zelf:

Als je binnenkomt heb je uiterst achteraan rechts, achteraan de pit-area een nieuwe deur die je rechtstreekse toegang verschaft tot de toiletten.

5_toiletinzaal.jpg

6_toiletdeur.jpg

Deze toiletten delen we met de tafeltennisclub (van Jean-Michel Saive!) dus netjes houden !! .. en als je de zaal verlaat dus ook zorgen dat deze deur opnieuw afgesloten wordt. De sleutel blijft gewoon op de deur zitten, al wordt ze soms wel eens bovenop de deurstijl gelegd als er kinderen in de zaal zijn.

Voor niet-leden werd een open zone voorzien waar je terecht kan met je eigen tafel en stoel en we voorzagen ook een aantal stopcontacten.

7_elektr.jpg

Best dus je eigen tafel en stoel meebrengen, alsook een verlengsnoer en verdeelstekker.

De VIP-leden daarentegen hebben elk een eigen pit-plek op onze pit-tafels. Zij hebben een ruimte van 80 x 60cm, een stoel, een schapje, een eigen stopcontact (dus wel ook best zorgen voor een verdeelstekker) en ruime beenruimte.
Deze pitplekken mogen dus niet door niet-leden gebruikt worden (tenzij tijdens wedstrijden maar daarover later/verder/hoger meer info)

8_pittafels.jpg

9_pitafels.jpg

Momenteel zijn de meeste van deze pittafels nog blank maar op termijn gaan deze voorzien worden van reclamemateriaal.
VIP-leden mogen dus ook geen eigen persoonlijke niet-verwijderbare toets aanbrengen op hun plekje .. dus bvb niet met (alcohol)stift op schrijven, boren, plakken, ... en dergelijke.

a1_pittafels.jpg

Op de volgende foto zie je een tafel die al werd voorzien van een tafelbedekking: een oud stuk astroturf, maar tenzij een duidelijke afspraak met de BCA-uitbatende mensen, zal deze bedekking wellicht weg moeten.

a2_pittafels.jpg

Wat dan weer wél een goed idee was van deze kerels, was het meebrengen van een bureaulampje.
90% van onze verlichting is naar de piste gericht. In de Pitruimte is het dus geen overbodige luxe om wat extra licht te hebben.

Back