Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dude, dat is zo evident dat ik het zelfs niet hoef te vragen aan JPLudo, als het BNK weekend is, zou het wel tof zijn als we niet allemaal een dagpas moeten kopen voor zaterdag.
De Ludo is goed bezig !dude, dat is zo evident dat ik het zelfs niet hoef te vragen aan JP
Trouwens, zo doen andere clubs dat toch ook, de zaterdag de track vrijhouden voor trainende piloten?
And if not, dan zorg ik daar wel voor![]()
...
De kalender kan ik wel al doorgeven maar wel met de waarschuwing dat deze nog niet 100% vast ligt.
.. al werd er kort daarop gemeld dat de allerlaatste wedstrijd (BWT5) naar 03/04 verschoven zou worden.Les dates retenues pour l'instant
24/10 BWT 1
14/11 BWT 2
19/12 BWT 3
16/01 BWT 4
4, 5 et 6/02 EIR 2011
6/03 BNK1
10/04 BWT 5
Volgens mij zal aan deze kalender weinig meer veranderen omdat bij het opstellen ervan rekening gehouden werd met andere wedstrijden, zoals zelfs bvb Mol.
Maar zoals gezegd, meer info volgt nog.
...
ps wordt die mail naar elke persoon apart verzonden? Of naar 1 centrale persoon?
Zoals je hier kan lezen Ludo, belofte maakt schuld !de layout die je op het filmpje ziet is effectief de huidige.
Ik nam vandaag nog wat meer foto's van de faciliteiten ter plekke.
Die van de piste kan ik weglaten. Het filmpje is duidelijk genoeg
Ik zal die foto's asap publiceren.
Ok dank je wel...
En indien het ons aanstaat zie ik ons daar wel een aboke nemen eh Stewie
60euro erbij en je kan altijd rijden in de winter
plus we gaan ni weten wat we meemaken zo schoon blijft den autohaha
In blijde verwachting van de mailtjes... Volgens mij is de betaling voor 22u30 uitgevoerd
ps wordt die mail naar elke persoon apart verzonden? Of naar 1 centrale persoon?