brushess gimbals

Zelfde reden waarom we bruschless op de tilt en roll willen.
Sneller, nauwkeuriger,geen jitter, geen speling op tandwielen

de drive die de motor aan steurt zijn niet zo duur meen 5 euro.
ik heb het bordje nog niet binnen dus kan nog niet bepalen of er poorten over zijn zo ja dan kan je een3 driver er bij aan kopelen en in de software er een 3 as bij proggen dat moet te doen zijn.

Nog een vraagje voor de kenners hier.
Ik heb de Yun-1 goed aan het werk. Hij houd de gopro mooi recht. Als ik de controller aansluit op de naza i.v.m. de pitch die ik met de afstandbediening wil regelen, wordt het stabiliseren in 1 keer een bult trager en houd hij zichzelf bijna niet meer recht door al het gecorigeer dat overigens ook nog eens erg traag gaat.
Het lijkt mij dat de naza een instelling heeft die wellicht ook iets wil corrigeren wat nu niet meer nodig is. Enkel het verstellen van de pitch tijdens de vlucht is nog nodig.
Iemand die het weet?

Photohigher heeft ook zijn prijsen bekend gemaakt. Niet voor de hobbyist weggelegd helaas
We have just released our new carbon fibre MultiRotors - Halo 6 (USD3,500) and the Halo 8 (USD4,500) - plus the new Halo Gimbal Series - Halo 2000 (USD10,000) and Halo 3000 (USD15,000) - Flying Fox (USD5,000) place your pre-orders at our website - these products are not a shelf item we will be making them to order only

M'n brushless gimbal van RCTimer en extra motoren zijn net afgeleverd. Dat is erg snel verstuurd zeg .. Ben benieuwd. Controller is onderweg. Komt onder een SYN700.

Het ziet er prima uit .. onderdelen zijn netjes separaat verpakt in een iets te klein doosje. De motoren zijn van hun (betere) kwaliteit HP2212-serie. CNC-delen zien er best strak uit (voor het geld). Ik zal 'm vanavond in elkaar zetten en wat foto's plaatsen. (de twee motoren op het doosje zijn extra om evt mijn eigen gimbal te maken).

Ik vond deze al, wellicht aardig om te bekijken:
RC Timer Brushless Gimbal Build - YouTube
RCTimer 2 axis Brushless Gimbal + Alexmos controller - YouTube

foto's:
full

full

full

full

full

Gr, Burg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vroeg die namelijk,omdat een forumlid deze gimbal op de site als rommel beschreef.
Had hem ook besteld,maar is nog niet verzonden.
bedankt voor de info;-)

Hoe breed is de ruimte die je effectief overhoud voor de camera.

Mvg,

Michel

Back