Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er is op dit moment nog echt geen gouden recept voor een goede brushless gimbal.
Ik had gelezen dat je op zoon controlboard gewoon een standaard firmware kan downloaden en dat hij het dan moet doen?
... Het is meer program en pray...
... feit is dat het nog ECHT in de kinderschoenen staat. Er is op dit moment nog echt geen gouden recept voor een goede brushless gimbal. Een gimbal die werkt voor een GoPro is ongeschikt voor een DSLR bijvoorbeeld. Het is echt camera afhankelijk.
Ik las dat Jakub van quadframe.com zal zijn controller aanpassen naar een brushless versie, maar die vind ik op dit moment nogal prijzig.
Eerlijk gezegd raak ik meer en meer onder de indruk van die controller...
Mee eens. Ik heb aardig wat frames van Jakub gebouwd en heb vertrouwen in zijn producten. Toch zou ik graag wat gebruiker-bevindingen willen lezen / zien voor dat ik eur 200 uitgeef. Nogmaals, ik wacht nog een poos voordat ik dergelijke bedragen uitgeef voor een goeie gimbal + controller. Tot die tijd geef ik het voordeel van de twijfel aan de rctimer versie, om een beetje te testen. Ik wil 'm onder de SYN600 van Syndrones monteren.
.. maar helaas duurt het vaak lang en neemt hij zijn eigen gestelde 'deadlines' niet zo nauw...
Idd. Zo wacht ik al weken op de battery plates voor de SiX. En om die rede kan het ook een hele poos duren voordat hij de brushless controller released en/of een brushless gimbal beschikbaar heeft. Wellicht dat hij toch met een ge-update brushless versie van de photohigher AV-serie komt. Maar daar zal de prijs ook wel weer naar zijn ..
Voor aan de zijkant van je LG? Volgens mij heb ik die nog liggen. Kan even kijken voor je...
Ik heb zin in het weekend dan heb ik tijd om te knutselen en uit te testen. ik ben ook heel benieuwd waar het zwaartepunt ligt. Bij de gimbel of bij de controler.