Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar de prijs, wat mag zoiets kosten?
Is het ook mogelijk om met een pod op je transmitter de camera te bedienen? Of heb je daar een duurdere burshless gimbal controller voor nodig?
CJMCU-YTV3 Brushless Mount Controller-V3.01 $44.19 Free Shipping @GoodLuckBuy.com
Ik denk dat ik voor de TWODEE EVO en de alexmos gimbal controller gaat.
De alexmos matched volgensmij aardig de prestaties van de zenmuse.
![]()
![]()
Iemand toevallig nog een goed idee om deze gimbal 3 axis te maken? Zodat het mogelijk is om de camera met een zender te draaien. Hier een filmpje van de gimbal controller in actie.
Nu is het nog wachten op een goede 3 axis brushless controller
Must see 0:16 (jazz ddg +alex moss) testing another antivib for small models - YouTube
Ik zou sowieso niet voor de Martinez controller gaan maar eerder voor de AlexMos controller.
Bij de AlexMos firmware kun je zowel de roll als Pitch (Tilt) met je zender besturen.
Ik hou deze in de gaten. Hij heeft vanavond gevlogen, ik heb het gezien.
Ik ben benieuwd naar de prijs, wat mag zoiets kosten?
De RCfan/Martinez controller is even goed als de Alexmos controller.
Ga deze filmpjes maar eens bekijken:
https://www.youtube.com/user/hghdkgh/videos?view=0&flow=grid
Met de Martinez controller kan je ook roll en pitch rc besturen.
Kijk maar naar het plaatje naar beneden toe scrollend van mijn softie:
b-gimbal - Controller software for B-Gimbal (brushless gimbal). - Google Project Hosting
De 3 as gimbal controller is in de maak:
Offizieller Thread : Brushless Gimbal Controller für 3 Achsen
groeten Hans
Heeft deze standaard een losse accu? Of werkt hij op de vliegaccu? Weet je dat zo?
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar en heb hem daarnaar gevraagd. Hij had ook een cameradrager met andere motoren met een sony nex5. Die motorassen waren te dun en dat kon je ook voelen.Het probleem met deze is dat de rol aan de motor hangt en niet ondersteund wordt, dus ben benieuwd hoelang hij blijft werken.
Nee hoor de AlexMos is veel strakker, maar ik ga daarover niet verder in discussie.
Dat moet ieder voor zich uit maken.
AlexMos is bezig met een uitbreidings print voor de derde controller, hoe of wat en wanneer zou ik niet durven zeggen.
En inderdaad heeft ook de Martinez een aanstuurbare Roll en Pitch,
en de helft goedkoper, voor de prijs ZEKER niet slecht.
Wel jammer dat je niet de AlexMos firmware op die boardjes kan zetten,
anders was het helemaal mooi geweest...![]()
Tja... maar vele malen spannender vind ik deze! RCTIMER 2-Axis Brushless Gimbal For NEX / DSLR - Gimbal - RCTimer RC Plane Car MultiRotor APM and MultiWii Carbon Fiber Propeller Hobby Store
De 2-assige RCtimer clone van de Cinestar Mövi.... voor weinig geld. En niet voor niks zonder controller en motoren. Hun eigen zullen er dus nog niet goed genoeg voor zijn denk ik dan..... Het is en blijft op dit moment nog de bottleneck; motoren, controller icm het gewicht van de cam