brushess gimbals

Mooi spul Ben!...zoals je zegt zal er nog wat aan gesleuteld moeten worden,zie nog veel vibratie 8) Hoe de gimbal voor proef eronder hing was het ook wel te verwachten denk ik (ik mocht het live zien!) Benieuwd of het spul te temmen is met de software...nu nog een intrekbaar landingsgestel erbij.. :-)

Ik kwam deze tegen over het balanceren van een gimbal.
Of kennen jullie deze al?

[URL="
to Balance 3 Axis Brushless Motorized Gimbal Video Stabilizer - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Opgenomen met een hero 3 black in 1080 en medium.
Bewegingen in de yaw zijn veel minder dan een 2 axis alleen de trillingen moeten er nog uit.
Dat is een kwestie van ophanging.

Even een vraagje, ik heb vandaag mijn tarot gimbal controller binnen gekregen en getest, leek goed te werken dus gelijk maar gaan modden, ik wou hem op de kop gebruiken.
Daarvoor moet de sensor andersom in zijn huisje, hiervoor moet er een kleine stukje afgevijld worden wil dit passen. Helaas heb ik niet goed opgelet voor ik eraan begon en nu zie ik dat er een spoortje op de print ineens ophoudt.

Zou iemand hier wie de tarot gimbal controller ook heeft voor mij een foto willen maken van de achterkant(de kant zonder componenten) van de sensorprint? Dan kan ik kijken waar dit spoortje naar toe zou moeten en dit weer repareren.
Alvast bedankt:)

EDIT: na even logisch nadenken(en goed kijken) zag ik dat aan 1 van de pads van de kabel geen spoortje zat, de rest was wel aangesloten. Hier moest het losse spoortje dus wel aan, even een klein draadje gelegd en ja hoor hij deed het weer, sensor omgedraaid en nu doet bij het ook op de kop=)

Laatst bewerkt:
heb ook maar eens een brushless gimball aan geschaft, via het forum heb ik er dan ook 1tje gekocht. ik heb zelf nog de hero 1 dus de meeste gimballs vielen voor mij al af nu kwam ik op er 1tje tegen in het tekoop forum

Rc timer brushless gimball universele gimball

Rc timer BGC geflasht met BruGi V50 R202

deze na wat gesleutel en getune aardig stabiel gekregen

hierbij wat foto's

Staan de post eronder

en heb ook nog een filmpje

nu is het enigste dat hij een beetje trilt als ik van links naar rechts beweeg
dit krijg ik er niet uit heeft iemand van jullie een ideetje.....

ik hoop dat ik een zaterdag een test vluchtje kan maken dan zal ik hem hier ook bij posten!

yby8yhap.jpg

u3yzuhy6.jpg

ure3ubet.jpg

Bij deze de foto's

Skien met de Tarot T2-D

Zoals eerder aangegeven heb ik de Tarot T2-D zo gemaakt dat hij aan een helm kan (skate, ski, klim, fiets etc....). Ondanks dat er vrijwel geen sneeuw ligt dan toch wat resultaat...

Gr Norbert

Sinds gisterenavond zit mijn brushless gimbal ook onder de hexa. Testfilmpje in de woonkamer was geheel trillingsvrij, dus dat belooft wat. Morgen voor het eerst echt de lucht in:p

IMG-20140110-WA0047.jpg

IMG-20140110-WA0039.jpg

IMG-20140110-WA0045.jpg

Zoals eerder aangegeven heb ik de Tarot T2-D zo gemaakt dat hij aan een helm kan (skate, ski, klim, fiets etc....). Ondanks dat er vrijwel geen sneeuw ligt dan toch wat resultaat...

Gr Norbert

leuk idee, maar je hebt er flinke stabilisatie op yaw overheen gegooid of niet? maakt het beeld om duizelig van te worden;)

Ik vind het prachtig Norbert. :worship:
Wou dat ik ook kon skieen.

Nog een pan-motor erbij en het wordt helemaal mooi.
Of je nek in het gips, dat kan ook. :p

Back