Dennis, ik heb twee minuten liggen zoeken op de site van PK Racing maar ik vind niet wat je bedoeld (want je link werkt namelijk niet). Een zoekterm / part nummer is dus wel handig.
Ruben, ieder het zijne. Als je liever niet iets aan de andere kant van de wereld haalt dan is dat begrijpelijk, al moet ik wel zeggen dat HobbyKing tegenwoordig ook in Duitsland zit
EDIT:
LiPo start sets en dan dus SETLIP-2TRX?
EDIT: Was alweer vergeten hoe verschrikkelijk die site van PK wel niet is.
EDIT: Persoonlijke mening van SETLIP-2TRX:
LiPo's: 5800mah is lekker. Kypom ken ik niet, dus veel waarde hecht ik niet aan die "35C".
Lader: 1 tot 6S = ok. Laadstroom max = 5A en 50W max is ERG weinig en laden zal LANG duren: reken maar op minimaal 2 uur.
Mijn advies:
LiPo's: Persoonlijk heb ik dan liever een Turnigy of Zippy vanuit Duitsland. Daar weet ik van dat ze "goed" zijn:
ZIPPY Flightmax 5800mAh 2S1P 30C (DE Warehouse) voor $31 ps.
of:
Turnigy 5000mAh 2S 40C Lipo Pack (DE Warehouse) voor $27.
Lader:
IMAX B6 Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE) voor $25 en de voeding
12V 5A 110/240V 50/60Hz Power Supply voor $9 (in China niet in DE). Ik zou voor een krachtiger model gaan zoals de :
iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger of de
TURNIGY MEGA 400W Lithium Polymer Battery Charger, beide kosten $80. Als je het echt goed wilt doen en geld over hebt dan zou ik voor een Hyperion Duo of Fusion L702B Pro gaan, maar dan hebben we het ook over een andere prijs klasse.
In het kort: Ik zou NIET voor die set gaan, ik twijfel aan de kwaliteit en voor de helft van het geld koop je hetzelfde in China.