Brushless 1/8 HPI Savage

Hier heb ik tenminste wat aan:p en nard en dikke hond wat vinden jullie dan waar ik het best mee kan beginne

Dennis, ik heb twee minuten liggen zoeken op de site van PK Racing maar ik vind niet wat je bedoeld (want je link werkt namelijk niet). Een zoekterm / part nummer is dus wel handig.

Ruben, ieder het zijne. Als je liever niet iets aan de andere kant van de wereld haalt dan is dat begrijpelijk, al moet ik wel zeggen dat HobbyKing tegenwoordig ook in Duitsland zit ;)

EDIT: LiPo start sets en dan dus SETLIP-2TRX?

EDIT: Was alweer vergeten hoe verschrikkelijk die site van PK wel niet is.

EDIT: Persoonlijke mening van SETLIP-2TRX:
LiPo's: 5800mah is lekker. Kypom ken ik niet, dus veel waarde hecht ik niet aan die "35C".
Lader: 1 tot 6S = ok. Laadstroom max = 5A en 50W max is ERG weinig en laden zal LANG duren: reken maar op minimaal 2 uur.

Mijn advies:
LiPo's: Persoonlijk heb ik dan liever een Turnigy of Zippy vanuit Duitsland. Daar weet ik van dat ze "goed" zijn:
ZIPPY Flightmax 5800mAh 2S1P 30C (DE Warehouse) voor $31 ps.
of:
Turnigy 5000mAh 2S 40C Lipo Pack (DE Warehouse) voor $27.

Lader: IMAX B6 Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE) voor $25 en de voeding 12V 5A 110/240V 50/60Hz Power Supply voor $9 (in China niet in DE). Ik zou voor een krachtiger model gaan zoals de : iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger of de TURNIGY MEGA 400W Lithium Polymer Battery Charger, beide kosten $80. Als je het echt goed wilt doen en geld over hebt dan zou ik voor een Hyperion Duo of Fusion L702B Pro gaan, maar dan hebben we het ook over een andere prijs klasse.

In het kort: Ik zou NIET voor die set gaan, ik twijfel aan de kwaliteit en voor de helft van het geld koop je hetzelfde in China.

Laatst bewerkt:
SETLIP-2TRX DIT IS DAT PARTNUMMER VAN DIE SET EN IDD DIE SITE VAN PK IS EGT KWALITATIEF UITERMATE TELEURSTELLEND OM HET ZOMAAR TE ZEGGEN :p Hopelijk werkt het zo wel:D

Oke dan Nard ik begrijp wel wat je bedoel maar pkracing is bij mij om de hoek en ik zou niet wete hoe ik dat zou moete doen met hobbyking op internet heb net zitte kijke op die site er staan wel veel goede lipos voor weinig geld maar wat zijn jou ervaringen met hobbyking wordt het snel gelevert hoe werkt t met betalinge tec?

Service is wellicht ook iets waard, dat moet je voor jezelf beslissen.

Mijn ervaringen met HK zijn goed. Leveringen uit Duitsland zijn er vaak al binnen 2 werkdagen (niet mijn eigen ervaring) en betalen kun je makkelijk, veilig en snel doen met PayPal.

Oke nou ik zoek dit nog wel effetjes uit enz en dan kijk ik wel thnx en nog wat heb jij ook je spektrum dx3s uit een ander land late hale ofniet?

oke dus nard is er wel bekend mee:P weten jullie nog een leuke lipo lader bij hobbyking

Even nagezocht want ik was het zelf ook vergeten, mijn DX3S komt uit Engeland bij MSUK vandaan. Ik koop inderdaad veel in het buitenland, stukken goedkoper en als student (inmiddels beginnende werker) heb je niet dermate veel geld dat je niet naar de prijs hoeft te kijken.

Hallo allemaal, weet niet of ik in dit topic moet zijn maar heb een savage flux 2350 gekocht en vraag me af of het normaal is als je de auto vooruit duwt een ratelend geluid hoort. Komt van de motor, als je het hoofdtandwiel draait lijkt het wel of de brushless motor dit ratelend geluid maakt. Dit is mn eerste hpi vandaar dat ik het even vraag.

Alvast bedankt

ja dit hoort gwn tenminste ik heb het ook als je hem een duuwtje geeft gaatie als het goed is ook heel stroef maar dat is de motor

Komt door de sterke magneten in de motor icm de stalen spur en pinion.
Zijn meer mensen die precies het zelfde dachten zoals jij. ( ook ik )

Bedankt voor de reacties.
Moet zeggen dat het een leuke auto is, hij kan maar 4s aan maar is een lekkere rappe bak.
Heb er meteen 2x 5000mah lipos bijgekocht. Alleen nog even mn spektrum ontvanger in bouwen.

kan de 2350 maar 4s aan:O dat wist ik niet is maar goed dat ik die tog maar niet gekozen heb dan maarj weten jullie ofdat je met de flux in nat weer kunt rijden of dat uit maakt want toen ik de auto kocht van iemand zei hij erbij dat hij niet zou gaan rijden als het nat was want dan zou hij hem opblazen is dat waar?:S

Hij is idd niet waterdicht maar dat mag bij mij de pret niet drukken. Ik rij toch niet in het water of in de regen. En ik moet zeggen ook al kan hij maar 4S aan, hij rijdt lekker :)

De prijs scheelt ook wel heel erg veel tov de flux hp

Ja daar hebbie gelijk in maarj tis maar waar je genoeg aan hebt maar hij kan dus niet tege water is er ook niet een idee dat je hem waterdicht kan maken?

Mijn lokale hobbyshop heeft een middel waar je je regelaar in kan dompelen zodat hij waterdicht wordt. Ik weet niet of het werkt.

En de savage is aan de onderkant open waardoor veel vuil naar binnen kan kruipen. Maarja als je een goede compressor hebt is dat wel te over komen. Blies mn FG monster ook altijd uit na een rit.

Iemand toevallig een 18-23 gear waar hij zei vanaf wil? Het liefst een hardened maar stock is ook goed. LMK!!!

Of iemand een adresje waar ik deze snel kan scoren?

Back