Brushless 1/8 HPI Savage

Vorige week nog in het Bos op zeer mul zand. Rijdt prima met de Imex 3.8" banden, meteen van zijn plaats en op snelheid. Verwacht van de Trenchers nog betere prestaties, zit groffer profiel op. Daarnaast zijn er spacers gebruikt op de meenemers, samen met de offset velgen behoorlijk breder dan stock, Savage is bijna niet om te krijgen, de swaybars helpen ook.

Geen idee wat de wielen wegen....

Ziet er nieuw uit omdat ik niet veel mee rijdt, er zuinig op ben en het kunststof met WD40 behandel, blijft het mooi bij. Tevens na elke rit schonmaken met compressor en kwast;-)

Send from my Xperia Arc

zijn er hubs voor de Savage waarmee je de stuuruitslag wat kunt vergroten?
Ik zit nu ja met een Savage 5T (nu flux) alleen is de stuuruitslag wel erg klein. (maximum wat die hubs kunnen) maar door de wielbasis zit ik dan nog wel op een immense draaicirkel.

Manta, excuus had de foto's wel al gezien maar geen reactie gegeven. Vind ze er wel vet uit zien. Dit zijn de Trenchers X toch?

Klamath, je kunt de standaard hubs aanpassen / plastic weghalen voor een betere stuur uitslag (zoek naar steering mod). Het kan ook vast wel door andere hubs, maar dit is waarschijnlijk een snellere / goedekopere fix die het testen waard is.

Heb jij voor 4 paddle banden gekozen of 2?
Ik wil ze ook graag, maar wel alleen voor de achterkant anders schep je de hele wagen vol vanaf de voorwielen ( esc oa dus ook )

vandaag gereden met de paddles .. valt reuze mee met zand wat het chassis in komt ..

en voorbanden zijn toch vaker van de grond dan aan de grond

Tijdens wat broodnodig onderhoud kwam ik dit tegen...

Uploaded with ImageShack.us

Hoort dit ongelijk te staan? Er is niks krom of afgebroken... Wellicht maakt Integy zn naam weer waar (bij mij niet positief) en kloppen de maten totaal niet.
Alvast bedankt!

je vergelijkt nu de arm die aan de servo hevel gekoppeld word met een arm die aan de stuurstang vast zit.
Kijk maar eens naar het armpje wat nu nog naar voren wijst, die zit ook wat hogev vast.

Ik weet wat je bedoeld en idd de arm die naar de servohevel gaat is op gelijke hoogte als de rechter arm maar stukken korter waardoor het qua lengte niet uitkomt.
Degene die nu duidelijk zichtbaar zijn, zijn wel van gelijke lengte.

edit: ik lees het nu pas goed wat je zegt. Maar de 2 armen die je nu ziet moeten aan de stuurstang gekoppeld worden. Degene aan de servohevel is te kort.

Laatst bewerkt:
Idd je hebt gelijk hierbij een foto hoe de standaard is:

565f4b8d-8122-8d1f.jpg

Ik heb de auto vorig jaar geruild en sinds die tijd niet meer uit elkaar gehaald. Ik kom het nu toevallig tegen en was benieuwd of het normaal is.

Back