Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nu dat ik meer met de traxxas rustler vxl en slash 4x4 vxl rij vind ik die toch wel van veeel betere kwaliteit dan een flux hoor.
de traxxas rijd gewoon een stuk beter vind ikdaarom zou ik nnoit zoveel geld in mijn savy willen steken of dat pieter gedaan heeft..
(als je die hebt)
En als je je flux wil verkopen wil ik em wel ruilemn tegen een slash of zo.
nu dat ik meer met de traxxas rustler vxl en slash 4x4 vxl rij vind ik die toch wel van veeel betere kwaliteit dan een flux hoor.
de traxxas rijd gewoon een stuk beter vind ikdaarom zou ik nnoit zoveel geld in mijn savy willen steken of dat pieter gedaan heeft..
de mannen van 16 jaar hebben het vandaag niet zo op HPI![]()
verstand komt met ouder worden!dat heb je heel goed gezien!
Ik heb met beide goede ervaringen. Al is het met HPI iets beter. Rustler was een goede wagen, maar heb ik wel ge-upgrade omdat ik toch dingen kapot reed. Flux heb ik ge-upgrade maar reed daarvoor ook al niet kapot. Mja de Rustler is ook geen Flux, zijn appels en peren.
Sowieso willen eigen ervaringen niet altijd wat zeggen. Neem Byte's LST 1.5, heeft nog nooit een accupak leeg gereden zonder dat er iets kapot / los ging. Dat wil niet zeggen dat het een slechte auto is (dit wordt hopelijk binnenkort een keer bewezen)
Wat ik wil zeggen is dat iedereen een maandag morgen exemplaar of gewoonweg pech kan hebben. Zowel Traxxas als HPI maken beide goede wagen al is de een gewoonweg beter dan de ander in sommige gevallen. Ieder zijn eigen mening tot een bepaald punt, je gaat ook niet zeggen dat je Nikko beter is dan je A-merk wagen want dat is gewoon niet zo![]()
Ik interesseer me pas sinds begin december in RC, dus ik kan me vergissen, maar als je dan toch de Savage met een Traxxas moet vergelijken moet je em volgens mij met de E-max vergelijken, klopt toch? of niet dan?