Brushless 1/8 HPI Savage

nu dat ik meer met de traxxas rustler vxl en slash 4x4 vxl rij vind ik die toch wel van veeel betere kwaliteit dan een flux hoor.
de traxxas rijd gewoon een stuk beter vind ik:) daarom zou ik nnoit zoveel geld in mijn savy willen steken of dat pieter gedaan heeft..

nu dat ik meer met de traxxas rustler vxl en slash 4x4 vxl rij vind ik die toch wel van veeel betere kwaliteit dan een flux hoor.
de traxxas rijd gewoon een stuk beter vind ik:) daarom zou ik nnoit zoveel geld in mijn savy willen steken of dat pieter gedaan heeft..

Nick niemand zit op zo'n onzinnige opmerking te wachten!!! Als jij dat vind neem ik je Fluks (als je die hebt) wel voor een paar tientjes over en ga jij lekker Traxxas rijden!

Je hebt trouwens geen gelijk en ondanks ik nog helemaal niet lang in de modelbouw wereld zit kan ik het wel een beetje weten (zie mijn handtekening).

Ga maar lekker het Traxxas toppic lezen:mrgreen: dag Nick

Hey hou es op met mekaar af te zeiken, ieder zn eigen smaak.
En als je je flux wil verkopen wil ik em wel ruilemn tegen een slash of zo.

Sow, heerlijk kansloze opmerking, haha.

Nja Traxxas is ook veeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan HPI hoor, is eigenlijk maar rotzooi.

Ik heb een E-Revo Brushless, 1op1 ruilen ?? Hij is in zeer goede staat!

P1050021.JPG

Dit moet je vooral in dit topic posten :rolleyes: Al kan ik wel zeggen dat ik met HPI (zo goed als) alleen slechte ervaring heb en met Traxxas veel betere...

Ik heb met beide goede ervaringen. Al is het met HPI iets beter. Rustler was een goede wagen, maar heb ik wel ge-upgrade omdat ik toch dingen kapot reed. Flux heb ik ge-upgrade maar reed daarvoor ook al niet kapot. Mja de Rustler is ook geen Flux, zijn appels en peren.

Sowieso willen eigen ervaringen niet altijd wat zeggen. Neem Byte's LST 1.5, heeft nog nooit een accupak leeg gereden zonder dat er iets kapot / los ging. Dat wil niet zeggen dat het een slechte auto is (dit wordt hopelijk binnenkort een keer bewezen ;))

Wat ik wil zeggen is dat iedereen een maandag morgen exemplaar of gewoonweg pech kan hebben. Zowel Traxxas als HPI maken beide goede wagen al is de een gewoonweg beter dan de ander in sommige gevallen. Ieder zijn eigen mening tot een bepaald punt, je gaat ook niet zeggen dat je Nikko beter is dan je A-merk wagen want dat is gewoon niet zo :)

Laatst bewerkt:
on topic: net in het bos gaan rijden (+/- 50min) packs) en het was dik in orde! Een lekker weertje, geen lastige omstaanders, een paar leuke sprongetjes en crashes. Alles es goed getest en weer wat bijgeleerd :)

De LST's shocks doen hun werk , passen perfect bij de wagen (8.3kg!) goeie vering, niet te hard, niet te zacht en kunnen tegen een stootje, ze komen eindelijk van pas!

schade: 1 turnbuckle gebroken en mn steeringlink wat goed meevalt want nu weet ik wat ik moet bekijken en mn ganse stuurinrichting es opnieuw analyseren en kijken wat er beter moet maar al doende leert men!

Kortom een zalig dagje!

En vanavond mn 2de schatje in elkaar steken mmmm lekker!:rolling:

Ik heb met beide goede ervaringen. Al is het met HPI iets beter. Rustler was een goede wagen, maar heb ik wel ge-upgrade omdat ik toch dingen kapot reed. Flux heb ik ge-upgrade maar reed daarvoor ook al niet kapot. Mja de Rustler is ook geen Flux, zijn appels en peren.

Sowieso willen eigen ervaringen niet altijd wat zeggen. Neem Byte's LST 1.5, heeft nog nooit een accupak leeg gereden zonder dat er iets kapot / los ging. Dat wil niet zeggen dat het een slechte auto is (dit wordt hopelijk binnenkort een keer bewezen ;))

Wat ik wil zeggen is dat iedereen een maandag morgen exemplaar of gewoonweg pech kan hebben. Zowel Traxxas als HPI maken beide goede wagen al is de een gewoonweg beter dan de ander in sommige gevallen. Ieder zijn eigen mening tot een bepaald punt, je gaat ook niet zeggen dat je Nikko beter is dan je A-merk wagen want dat is gewoon niet zo :)

ik vind de savage flux ook zeker geen slechte auto heb ook nog niet veel kapot gehad aan hem.
maar ik (mijn mening dus) vind dat bv nu een rustler veel preciezer rijdt.
sta eens met een slx recht op de baan en geef gewoon eens gas... de auto gaat alle kanten op als je niet zou bijsturen. een rustler daarintegen wijkt zo goed als niets af.

stop es met die vergelijkingen tussen 2 TOTAAL verschillende wagens...

een SAVAGE = een dronkemanswagen! :proost:

straks es een filmpje posten met mn scheve Savage :p

Ik interesseer me pas sinds begin december in RC, dus ik kan me vergissen, maar als je dan toch de Savage met een Traxxas moet vergelijken moet je em volgens mij met de E-max vergelijken, klopt toch? of niet dan?

Back