Brushless 1/8 HPI Savage

Nu lees ik dat jullie diverse TVP's gebruiken van FLM tot desertboy/rat?
Welke vinden jullie nu het beste/meest passende, prijs.kwaliteits verhouding hebben?

Lakigucci, compleet afhankelijk van wat je zelf wilt.

Ik wilde perce de LiPo's in de TVP's, dan krimpt de keuze aanzienlijk als je niet wilt modden.

das de gcm desertboy 17 conversie ,die jij denk bedoeld.

Dat ja inderdaad haha, wist het even nietmeer.

Lakigucci, compleet afhankelijk van wat je zelf wilt.
Ik wilde perce de LiPo's in de TVP's, dan krimpt de keuze aanzienlijk als je niet wilt modden.

Waarom wilde je dit zo graag dan? Wat zijn de voordelen ervan..

EDIT: $57,- FLM XL vs GCM Desertboy17 $92,- ...... vind het nogal een verschil...

Laatst bewerkt:
Desertboy is wel een hapje groter dan FLM XL, maar het is en blijft een flink verschil.

Ik wilde de LiPo's in de TVP's omdat ik 2 losse LiPo's zat was, LiPo tussen YVP er mooier uit ziet, minder gedoe met laden/kabels, beter voor handling van de auto, kan de LiPo's ook in de truggy gebruiken.

Desertboy is wel een hapje groter dan FLM XL, maar het is en blijft een flink verschil.

Ik wilde de LiPo's in de TVP's omdat ik 2 losse LiPo's zat was, LiPo tussen YVP er mooier uit ziet, minder gedoe met laden/kabels, beter voor handling van de auto, kan de LiPo's ook in de truggy gebruiken.

Ow, ik dacht dat ze beide even lang waren tbh. Niet dus ;).
Misschien vandaaR het prijsverschil. Zou ze weleens naast elkaar willen zien dan.

Laatst bewerkt:
Ik zat er aan te denken om ze ook te maken maar dan met fluorescerende tubetjes , dan vind je ze heel makkelijk!
die vind je nooit meer als je offroad rijd.ga ze ook maar aan de kap vast maken.
en kershaw designe heeft ook nog een verlengd chassis ,wel 4inch langer dan stock!!

Kunt ze beter gewoon bevestigen aan je kap. Hoef je ze nooit te gaan zoeken ;) (voorkomen is beter dan oplossen)
Dat is trouwens wel beter ja :P Dan gewoon een gaatje in je kap boren, een touwtje er doorheen, en dan een knoop in het touwtje?
Maar ik ben bang dat dan door mijn rijgedrag het clipje er toch uit schiet en dan het touwtje door de kap er uit scheurt en mn kap kapot gaat :(

Dat denk ik ook dat er gebeurt, je heb nog meer kans om ergens achter te blijven haken. En een schroefje houd t dan nooit.
Gewoon niet te grote clips gebruiken en ook niet met een gebogen eindstuk, hoe dichter bij de kap hoe beter.

Dat denk ik ook dat er gebeurt, je heb nog meer kans om ergens achter te blijven haken. En een schroefje houd t dan nooit.
Gewoon niet te grote clips gebruiken en ook niet met een gebogen eindstuk, hoe dichter bij de kap hoe beter.
niet gebogen...?
Dan krijg je dus weer t probleem met de clipjes er uit krijgen....

Back