Brushless 1/8 HPI Savage

Is gewoon een andere verwoording van

"wij geven geen garantie op onze spullen".

Zand kan niet in je esc komen zonder dat je eerst de behuizing sloopt, als je je esc gesloopt hebt zou ik hem terug sturen naar de winkel waar je hem gehaald hebt. In Nederland zijn ze verplicht om 2 jaar garantie te geven op elektronische artikelen.

Ik weet niet hoe het in België is maar in Nederland moet je ze daar gewoon op wijzen en dan zijn ze verplicht het onder garantie te maken..

aa oke bedankt voor je antwoord

heb hem op ebay gekocht dus denk dat er geen garantie op is..
maar heb al een nieuwtje besteld voor 100euro in amerika :)

er was een buisje afgekraakt in de esc door te remmen als je achteruid rijd. dus nooit doen :D

Ik heb een probleem met een wiel. Ik heb laatst een paar fonkelnieuwe wielen met 1/2" offset onder mijn Flux gezet en een ervan vloog eraf. Die ziet er nu zo uit:

IMG_0494_klein.jpg

Kan het zijn dat het wiel gewoon de kracht van een MMM op 6S niet aankan? Of kan dit veroorzaakt zijn doordat de bout eraf kwam en het wiel vlak voordat het eraf schoot aan gort is gedraait?

Ik vraag me ook af of ik er nog wat aan kan doen. Ik denk eraan om de zeskant meenemer gewoon in het wiel vast te lijmen. Maar volgens mij is dit een soort plastic waar geen lijm op hecht.

Sow, dat ziet er redelijk extreem uit. 6S zal uiteraard meer kracht op de hex zetten dan 4S, maar denk dat het eraf vliegen van je wiel er ook een aandeel in heeft aangezien de andere hexes het niet hebben (tenminste dat neem ik aan). Welke velgen zijn het (merk en type) ?

Je zou het inderdaad kunnen proberen te lijmen, of het houd zie je dan wel.

Zonde van die bandjes zeg... je zou kunnen kijken bij een bouwmarkt of ze daar een zeer sterk opvul middel hebben dat aan plastic hecht. Dan de mee nemer er in doen en opvullen langs de randjes.

... je zou kunnen kijken bij een bouwmarkt of ze daar een zeer sterk opvul middel hebben dat aan plastic hecht. Dan de mee nemer er in doen en opvullen langs de randjes.

Ik ga het eens proberen met stabilit. Ik hoop maar dat het hecht. Merk zal ik even opzoeken.

@nick,

Je moet de foto eerst uploaden naar je webspace. Vervolgens maak je een link aan naar de foto in je webspace.

@Nard,

Is dat spul ook in een kleine verpakking verkrijgbaar? Zonde om zo'n worst te kopen voor een kleinde reparatie.

Dunno, wellicht even een goede Google toch er op los laten. Lees dat het vaak met Aquariums worden gebruikt, wellicht een vijver zaak checken.

Nu maar hopen dat hij precies in het midden zit anders heb je een onbalans in je wiel en dat vinden je lagers en banden enzo niet leuk. Ook kun je misschien nog proberen of je het geheel even af kunt vlakken zodat overtollige lijmdruppels niet tegen je lager aandrukken zodat het wiel minder soepel zal gaan draaien.

@deejay: jij rijd je savaeg toch op 6s hee?
lijm kan nooit lang zo een kracht houden vrees ik:s

nog even een ander vraagje: is het erg als ik mijn savage flux op 1 batterij 3s zou laten rijden? of zou dit perfect gaan?

Laatst bewerkt:
Ik rij niet altijd op 6S hoor. Ik heb twee 3S LiPo's gekocht om eens te kijken hoe dat is. Meestal rij ik 4S. Ik vrees ook dat de lijm het niet houdt maar ik heb niets te verliezen.

Back