Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
servo spring dus helemaal dichtgedraaid, 2 nuts om hem te blokkeren, 4 kleine bearings in de posts en huppekeee!
stilstaand in gras...no problemo!
twerd tijd![]()
even snel als mn servoWow snelle reactie(spam...)
ben es bneieuwd wat jij ervan zal vinden... hopelijk bevallen ze en gaan ze makkelijk over de veren...Yupz, maar nog niets van gehoord dat ze onderweg zijn of zo.
daar willek zeker een foto van zien zu!Ik wil ze eerst als shockboots gaan proberen. Dus over de shockbody en dan tussen de veer en de bovenste shockcap (dat plastic houdertje) in zodat hij boven goed vast zit. Onderaan wil ik hem dan wat verder door trekken en die onderste shockcap er overheen schuiven.
Ik rij met 4S en de standard gearing wat neerkomt op 20/46 (zo uit mijn hoofd). In de manual staat volgens mij dat je voor 6S omhoog moet gearen naar een 25T al zijn er dus veel mensen die dat tegenstrijdig vinden (ik ook).
Plastic spur heb ik nog niet gezien (tip : zoek even snel op Savage Central). De wagen maakt inderdaad een hoop geluid maar ik kan me er niet aan storen, zolang de spur nog goed is laat ik hem lekker zo.
Waar ga je tandwielen bestellen (RC-M toevallig) ?