Nard Cox
Forum veteraan
Toch iets beter kijken: [URL="ja ik had gezien dat het een garmin was

Ik vrees momenteel voor het leven van mijn ESC ... meer info volgt.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch iets beter kijken: [URL="ja ik had gezien dat het een garmin was
ik vrees dat ik aan een rc verslaving lijd....Ik vrees momenteel voor het leven van mijn ESC ... meer info volgt.
ESC ben ik nog niet achter, gisteravond heel even geprobeerd maar de ESC doet gewoon helemaal 0,niets. Iemand een idee wat ik zou kunnen doen?
Nee, daar heb ik wel aan liggen denken. Heb de connector wel even los gehaald, maar daar zag het er allemaal netjes uit, misschien toch maar even uit elkaar halen, of kost dat mijn garantie ?Had je de schakelaar geprobeerd? was bij mijn revo het probleem deed ook niets meer
Nee, daar heb ik wel aan liggen denken. Heb de connector wel even los gehaald, maar daar zag het er allemaal netjes uit, misschien toch maar even uit elkaar halen, of kost dat mijn garantie ?
EDIT: even netjes CC gemailt met de vraag of mijn garantie niet zou vervallen als ik de schakelaar kabels los zou halen. Binnen 16 minuten mail terug dat het in orde was zolang ik maar niet op het PCB ging solderen. Dus meteen even getest en de ESC ging weer aan. Zo dadelijk weer even terug op de Flux monteren om te kijken of hij nu ook echt goed werkt.
EDIT: MMM zit weer op de Flux en werkt weer voor de volle 100%![]()
Daar komt het zeker op neer
Gelukkig dus niets ernstigs aan de hand en is de Flux weer volledig operationeel!
mooi hoor maar waar haal je al die tijd toch vandaan!!!
Damn, wat een giga ding. Wat weegt hij compleet RTR, dus met LiPo's, banden en body?
dat valt dan nog goed mee die prijs.
rijdt je savage nu veel leuker dan voordien met zo een ander chassis? dat extra gewicht zal ook wel iets uitmaken in zijn snelheid, heb de mijne eens gewogen en woog 6kg met alles erin en phaltline banden.
rij je niet eens aan de kust? dan kunnen we eens goed racen op het strand