Brushless 1/8 HPI Savage

Ik zat me al te ergeren wat een slechte camera man (kind)

Dat had ik nog nooit gezien ik zou de camera wel willen zien die dit filmde dus de 2e camera. Dat zouden ook zeker mooie beelden zijn!!

ik dacht dat savage xl tvp's wel zouden passen op de flux.....not!
maar na menig hak en slijp werk zitten ze erop.
IMG_1426.jpg

de xl tvp's gelijk maken aan de standaard flux tvp's
03102010084.jpg

03102010085.jpg

03102010086.jpg

03102010088.jpg

en dan gelijk maar even testen hoe het rijd:D
03102010089.jpg

Hey Pat!

Top gedaan man!
Wat was de reden dat je voor de originele TVP's bent gegaan? Prijs? Leverbaarheid?
En heb je verder nog problemen ondervonden zoals het mounten van de ESC/Motor servo etc etc? Dat aanpassen lijkt me een kleine ingreep geweest, maar wel een tegenvaller dat het niet gelijk paste offcourse. tell me moooore :D!
Hij ziet er wel top uit hoor zo!

iemand in de buurt had ze liggen en verkocht ze,vandaar dat ik het wilde proberen.en voor de esc moet ik nog een plaatje maken want die kan nu achter de motor zo laag mgelijk.en voor de rest is het een hoop gaatjes boren en kijken waar je dingen kan zetten,zoals de accubakken die staan nu niet helemaal gelijk meer omdat het ophangpunt in het grote gat van de X uitkwam.en je moet een stuk uit het chassis slijpen voor de motor en de motorplaat.ik kijk nu even hoe deze het uithouden anders komen er alsnog flm tvp's.ach ik vind dit een van de leuke dingen van de hobby ,zelf dingen pas maken.

Eindelijk voor elkaar gekregen om backflips te maken, and i like it :D
Slipper moest inderdaad wat strakker gezet worden.
Problem solved!

Laatst bewerkt door een moderator:
Danku danku meester Cox:worship::cool:
Moest wel even oefenen hoor haha, de kap heeft nu een vent hole in het dak van het dakglijen over de straat maargoed ;):rolleyes:
Dat hebben de meeste, al heeft de mijne er na ruim een jaar nog steeds geen last van. Ik rij hem dan ook niet (veel) onroad, kan hij niet goed tegen :cool:

Eindelijk voor elkaar gekregen om backflips te maken, and i like it :D
Slipper moest inderdaad wat strakker gezet worden.
Problem solved!

Staat hij nu helemaal vast?
Want bij patrick gaan de diff elke keer stuk, dus zou m iets los zetten.
Van het weekend volgens mij het voordiff, na een rotlanding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwestie van leren springen/landen. Rij nu al lang met Cenn Diffs rond (voordat de BP versies er waren) en nog 0 probs gehad.

Back