Brushless 1/8 HPI Savage

17 daagjes valt best mee inderdaad.
Tevreden met de TVP's trouwens op ons aanraden?
Jammer van de aanslag inderdaad, maar goed dat is een risico dat je loopt.

De XL Tvp's van TCS zijn van super kwaliteit.past alsof ze voor de Savage zijn gemaakt;)
Levertijd viel idd goed mee,
Ik heb ook de ShockSocks van BadHorsie besteld ,en dan moeten de shocks er toch af en dan wil ik meteen de shock tube mod uitvoeren maar voor kan iemand mij een plaatje laten zien van die mod :confused:
Ik heb de FieldLink nog steeds niet werkend wel op de:pc: maar niet zonder

Olie Vet Smeermiddelen,en Skitplate voor de XL

Iemand nog tips voor wat voor een vet er in de Diff van de Flux kan?
En wat voor vet op bv de DogBones?
En weet iemand hier of er ergens een Skitplate voor de Flux XL leverbaar is?

Laatst bewerkt door een moderator:
In het diff heb ik olie zitten. Bedoel je echt in het diff of de tandwielen welke het diff laten draaien?

De dogbones hou ik altijd droog. Voorkomt ook dat er vuil aan blijft kleven wat er voor zorgt dat het nog sneller slijt.

Ik zoek zeker wel, en ook die had ik al gezien.
Maar ik wou graag even zien waar je die 1,5cm tube dan precies zet .
Zie ze op jou foto niet zitten

Onder de piston ;)

Logisch nadenk mode aan: Armen moeten horizontaal > shocks moeten minder ver kunnen uitveren > limiteren in de shock body > onder de piston

15mm tube afsnijden en er over heen glijden. Ik heb het standaard zwarte rubbertje ook laten zitten. Het zwarte rubbertje heb ik onder de piston laten zitten en dan dus de 15mm tube.

Tandwielen smeer ik normaal niet(zeker niet van een offroad auto"'s) plakt alleen het zand maar aan vast, heb wel eens geprobeerd met graffiet poeder dat plakt niet. Smeren jullie de spur/pignion ?
Dogbones zaten toen ik de savage kocht goed in het vet, maar idd daar blijft dan ook al het zand aan plakken,dus weer vet erop?? Of niet?
Wat doen jullie in de diffs? Hoeveel ? Welk merk?

in mijn diffs zit 30.000 diff vet van hpi zelf.
ff een vraagje aan iemand met flm tvp's(kuch nard kuch) heb je ook langere schroeven nodig omdat het alu dikker is?want dan moet ik die ook even gaan bestellen.en kan je direct vanaf de flm site bestellen?

Laatst bewerkt:
Misschien de levenslange garantie die je van hun krijgt?
Gezien z'n rijstijl gaat hij die garantie wel een keer gebruiken.
Mooier vind ik die set ook.

Ik vind de standaard servo goed, maar wil toch iets sterkers/snellers
Ik lees dat de Ace DS 1015 wel iets vooruitgang bied.
Andere suggesties,, ?Ik heb even een beetje gegoogeld naar smeermiddelen ik ga Sullivan Dry ICE eens proberen , klinkt goed plakt niet smeert wel

Savox 1256 vind ik een sterke en snelle servo.
Patrickbaja heeft die Ace servo in zijn flux, volgens mij een hele verbetering wat ik begreep

Deze past toch gewoon zonder verdere aanpassingen?
ja tuurlijk past deze 'duh' dacht even dat het een bigscale'Jumbo size was niet dus
Ik ga zo de ace bestellen

Back