Brushless 1/8 HPI Savage

Kan de TCS 5mm aanbevelen heb zelf ook de XL er bij gekocht omdat dit niets uitmaakte met de vrachtkosten .

Bijgaand foto van XL chassis ( zilver ) en gewoon chassis ( oranje )

2lk3bee.jpg

Plus filmpje

[media=youtube]G5vILOPVX54[/media]

Vraagje, is er een dikker chassis beschikbaar ? (niet XL) daar dit al mijn 2de is die buigt
op dezelfde plaats tegenover waar de regelaar staat ... en is gewoon vreemd dat het
2x op dezelfde plaats is dus moet een zwakkere plaats zijn.

Thx

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe zou een hobbywing XERUN-4274SL KV2000 presteren in een Savage ?
als ik deze op 4s zet met de 150A regelaar van hobbywing ? graag jullie mening ...

Thx

Maar wat is er met die overgang van die zilveren stripes en de zwarte "vegen" ? Of is dat gezichtsbedrog.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nadat ik de Savage van Manta had gezien (en dat blair witch filmpje van HPI) was ik ook om. Ondertussen is m'n HPI Savage Flux HP in stukken onderweg (via eBay in de USA), hopelijk kan ik over een week of 3 m'n eerste rondjes rijden :D.

Ik ga ondertussen deze thread maar eens vanaf pagina 1 doorlezen.

Had al wel een vraag, wat is precies het verschil in rijgedrag tussen een 'normale' Savage en de XL uitvoering? Ik neem aan dat standing backflips met een XL zal wel lastig worden?

Laatst bewerkt:
Tis mij nog niet gelukt om met de XL een backflip te maken vanuit stand. Ik rijdt op 2s LiPo's in serie, dus 4s. Hij wil wel achterover maar een backflip zit er niet in.

Dat ie minder zijn neus optilt vind ik juist fijner omdat je dan mat minder "ongecontroleerd" vertrekt vanuit stand. Auto word wat minder zenuwachtig.

XL staat dus voor verlenging chassis. Je kunt ook nog gaan verbreden middels offset velgen of asverbreders maar ook langere draagarmen met de daarbij behorende aanpassingen.

Back