Brushless 1/8 HPI Savage

Ik rijdt dan wel met de 2350 op de standaard regelaar waarbij ik via de Castlelink de startsnelheidscurve heb aangepast;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar backflips ben je denk ook gauw zat, gewoon lomp ermee door de bergen/duinen/heuvels/ etc etc knallen niet!!
Xl maakt m wel stabieler, zeker als je idd ook de breedte in gaat naast dat je de lengte met 5cm verlengt.

zo kappie is klaar,binnenkort ff buitenfoto's maken.
IMG_5176.jpg

IMG_5177.jpg

IMG_5178.jpg

Leuk filmpje van onze amerikaanse vrienden

Had al wel een vraag, wat is precies het verschil in rijgedrag tussen een 'normale' Savage en de XL uitvoering? Ik neem aan dat standing backflips met een XL zal wel lastig worden?

Stabieler rijgedrag, auto is beter te controleren en je krijgt de power beter naar de grond.

XL en dan standing en slow-driving backflips met 4S en stock vertanding zijn zeker mogelijk. Ik heb ze zelf gedaan met stock banden op een droge weg. Ik heb wel de HP niet de 2350.

Juw iedereen, heb mij ook eens wat geamuseerd met een nieuwe body te spuiten,
na deze klaar was kwam het besef dat dit bijna de Amerikaanse vlag is, mis enkel nog de sterren :)

full

Mvg
Vipe

Zelfgetrokken 14RS body voor Flux

Hallo Forum leden

Omdat mijn flux een nieuwe kap nodig had en ik de standaard proline kap wat te ieel vond heb ik zelf een kap getrokken van de body met epoxy
staat niet gek vind ik zelf.

Ga hem dit weekend afmaken en eenzelfde kap ( verlengd maken voor mijn XL )

Bijgaand wat foto's

2n7wy9.jpg

Binnen zijde kap met wielkasten gemaakt van depron bekleed met glasweesel

11hsd1d.jpg

2zow7qx.jpg

11r69v4.jpg

huob2b.jpg

3026fzb.jpg

300a7wk.jpg

2wrkkz5.jpg

foto van wielkasten en onderkant
23qxq2b.jpg

24b55q9.jpg

30saqnc.jpg

Laatst bewerkt:
polyesther? Ben benieuwd hoe dat houd!
Epoxy is flexibeler dan polyster heb al wat testen gedaan en kap
kan behoorijk wat klappen opvangen.

Gewicht van 50 kg op kap is geen probleem

Heb proline kap als mal gebruikt en gewapend met keperweefsel.

Laatst bewerkt:
Snij je met een jump zo je banden niet aan flarden? Zo te zien vallen de banden nog een klein stukje binnen de wielkasten.
Hoi Westcoast

Daar was ik in het begin bang voor en daarom heb ik er wielkasten in gemaakt van depron bekleed me expoxy en glasweesel zie foto 2

Groet

Soro

Back