BT nano FPV drone (ladybird)

lmao, nou dat zou idd voldoende moeten zijn :P
Dat geeft dan wel een paar honderd meter als er niet te veel bomen tussen staan.

En ja dat is inderdaad wel een goede, zo'n ladybird in hoog gras of een maisveld zie je nooit meer terug...

Bedankt voor de info!

Klein praktisch vraagje.

Ik ben van plan met hetzelfde boodschappenlijstje een fpv toestelletje te maken. in mijn geval een Robbe blue arrow nano loop, wat feitelijk identiek hetzelfde is als een ladybird maar dan met een andere canopy.

Nu zou ik graag willen weten hoe groot de kans is, in Belgie, dat het fpv-materiaal dat Bastijs gebruikt heeft tegengehouden wordt door de douane alhier?

.

Laatst bewerkt:
Illegaal zendapparatuur.
Ik heb dit ook maar gehoord van een kennis hoor :)

Ik heb al veel doorgelezen en weet op de duur niet meer wat legaal is en wat niet :p

Illegaal zendapparatuur.
Ik heb dit ook maar gehoord van een kennis hoor :)

Ik heb al veel doorgelezen en weet op de duur niet meer wat legaal is en wat niet :p
Bestaat niet zoiets als illegaal zendapparatuur.

Datgene wat je uitzendt kan illegaal zijn.

Precies zoals ik hem ook ga uitvoeren. Alleen nog wachten op de binnekomst van de ladybird en wide angle lens.

Heb jij wel een DVR? Ik vind de kwalitiet v/d lens erg goed, vooral als je hem goed scherp stelt. Volgens mij hebben meerdere mensen met een vergelijkbare lens op youtube dat niet gedaan.

Hopelijk kan ik bij de volgende indoor meeting even wat opnemen.

In belgie zijn ze heel streng.
Als je ze binnen EU koopt geen enkel probleem want dan komt die niet voorbij de duoane.
Koop je die in de US of china heb je wel een serieus probleem +geldboete!

Ok prima :)
Is voor mij ook de eerste keer dat ik zulke wereldwijde bestelling doe.

step-up uit amerika, tx uit Turkeye/China, fatshark uit Nederland
... :D

Back