Zeker schade melden met foto's, goed gedocumenteerd, eventueel met link naar dit forum, RC-Groups aantippen...
Houdt het netjes als je aan forums refereert.
Ziet er uit als goed te repareren. Blijft wel zichtbaar, maar voldoende sterk. Ik dacht dat het erger was. Het hoort niet. CA of lamineer epoxy of in combi.
Het oranje is een RAL kleur.
Echter bij mijn oranje Wilco zitten er kleurverschillen in de oranje tinten.
Dus toen ik m'n staartje moest reparenen na de maiden, en bijspuiten, had ik net een te hoog nummer voor de romp gekozen. Stabilootje was mee naar de verfzaak...
RAL 2008... maar onderzijde stabilo is RAL 2009! :turn-l:
Heb thans een keurige RAL waaier...
De bouwaanwijzing? Die heb je niet nodig?! De draadjes op dit forum, bijhangende foto's... en in mijn forummapje staat nog een hoeveelheid. Je kan zelfs nog even spieken bij de Enigmaplaatjes voor inbouwvoorbeelden.
Verder alle info bij linkjes heb je al gekregen.
Ook over het zwaartepunt, uitslagen van de stuurorganen etc... alles staat opgenoteerd.
Dacht dat ik de handleiding van de Wilco als PDF had... moet ik even nalopen... Ik heb echter gebouwd naar eigen inzicht en uitwisseling met de vliegcollega's.
Gaat dus helemaal goed komen.
Nog 1 tip... mik op een motor met gearbox. Laat je adviseren door de F5B kern die hier rond schrijft. Zit een verrekte hoop know-how. Er is uit den treure getest, gecrashed en succesvol gevlogen
De nieuwe motoren bij Staufenbiel lijken erg op de MVVS? Ommantelde buitenlopers... De aangegeven prestaties lijken me op het eerste gezicht aan de geflatteerde kant? Extra zwaar?