Kijk eens aan wat netjes! Vrijwel niets meer aan te zien.

Servo? Echt passend? Staat niks bol aan deze of gene zijde? Zeg maar zuigend? Top!
Binnen in het servoluikje zitten vaak nog wat scherpe gelcoat/epoxy braampjes van de matrijs. Heb je weggeschuurd? Neem ik aan?
Als je een piepklein beetje materiaal aan de binnenzijde wegneemt (eerst even inschatten) heb je kans dat je de servo nog klein beetje meer richting ligger kan schuiven. Heb je net weer een extra stukje 'verband' als je straks gaat verlijmen. Wat Gerben/GJVO adviseren te doen.
Jammer dat op die servo's nooit imbusjes zitten, dan kan je met een ingekort imbussleuteltje altijd de servoarm op een ander tandje zetten.
Controleer ook of de hevels zich goed laten centreren op de 'splined' spindel.
Met de zenderinstelling kan je het centum wel weer instellen.
Met een enkele arm lukt dat niet zo.
De plastic type kruis-hevels draai ik altijd even helemaal rond om in te schatten welke arm het mooiste haaks op de servo komt te staan, op de splines. De rest knip en schaaf ik weg.
Wat krachtenwerk betreft zijn kunststoffen wellicht het handigst te gebruiken. Als je met Z-bends gaat werken. De gaatjes laten zich makkelijker boren of vrezen. Heb je een gaatje met een beetje klempassing en daarmee spelingvrij. En je krijgt de Z-bend ook beter door het gaatje heen van het spoepelere kunststof dat meer dan sterk genoeg is voor de taak. (bij een klapper hoe dan ook, breekt niet de hevel, maar breken de tandwielen.. alu of kunststof...) Het is verrekte lastig om een Z-bend echt mooi haaks te zetten. Ook al heb je een goede Z-bendtang.
Bijstug alu gaat dat wrikken. Bij kunststof niet.
In dit geval zou je moeten gaan werken met clips of kogel gewrichtjes. Of... met een-enkel omgezet haakje, truukje van GJVO.
Dremelsleufje in het metaal, daar waar de takeling komt, de takeling met drupje CA geborgd.
Zoiets als dit... deze voor de flap van de Enigma.
Groet Bas