Budget max 140,= voor elec. off road.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spelfouten zijn zo goed als onmogelijk in firefox (en vast nog een boel andere browsers).
Alles wat verkeerd is krijgt een rood streepje, net als vroeger bij de juf of meester. ;)
Als je erop rechterklikt krijg je zelfs een rijtje mogelijke correcte spellingen.
Dus geen flauwe smoesjes..

Budget was 140 maar is geworden 201.95
Traxxas Stampede RtR incl 3 ampere snellader
Iedereen bedankt voor het helpen

Klopt. Die komt er ook nog aan! nog tips of een goeie 2e hands

Parma Grave Digger kap 1:10 met verhoogde body post voor de achterkant.

TowerHobbies.com | Parma 1/10 Grave Digger #12 Painted Body

TowerHobbies.com | Parma 1/10 Body Mounting Kit Tall

GraveDiggerStampede2007004.jpg

Hoi, ben echt een noob hierin maar waar heb je die mounting kit voor nodig?
Het is toch alleen gaatjes boren en stickers plakken?

De originele kap is een pickup, de gravedigger is een busje. de achterkant van de kap ligt dus veel hoger. hierdoor heb je langere bodysteunen nodig om de kap recht er op te kunnen zetten. :)

Eindelijk was hij binnen !!!

Na 2 minuten proefrijden en 1 stoeprand staat hij alweer stil.....
Kosten:

1 x Caster Blocks Left/Right (2) = $7.98
1 x Fr Shock Twr Stmp/Rst/Bndt/Slash = $14.48
1 x Pin 2.5x31.5mm Rustler (2)= $4.99
1 x Steering Block (2) = $4.50

stoot vast ? , beter over stappen naar draagarmen van RPM, die kunnen heel wat meer hebben dan de stock parts van Traxxas.;)

RPM is goed spul idd.

In 2 jaar rijden met de Stampede heb ik maar 1 keer gehad dat ik een stock draagarm heb moeten vervangen en dat was nadat een HPI Baja er met volle snelheid in de flank was geknald.

Later heb ik de protrac kit van proline er op gezet om de wielen wat breder te zetten voor een betere wegligging, maar de draagarmen waren verder nog prima. En ik rij niet zachtjes en jump best veel met de Stampede. Het is ook een kwestie van mazzel hebben en niet in de buurt van stoepranden rijden denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back