Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey bryan ik wil graag die hpi vorza kopen maar er staat zo wijnig op het net van die buggy had hem bij toemen besteld zou morgen binnen komen maar nu zeiden ze dat er een nieuwe vorza uit komt begin augustus waarom zie je er zo weinig info over mischien kun jij me helpen ? groetjes angelokan ik dan niet beter voor een rtr gaan en m goed opknappen
zoals de lrp s8 txe?
heb je de vorza al ?
hey bryan ik wil graag die hpi vorza kopen maar er staat zo wijnig op het net van die buggy had hem bij toemen besteld zou morgen binnen komen maar nu zeiden ze dat er een nieuwe vorza uit komt begin augustus waarom zie je er zo weinig info over mischien kun jij me helpen ? groetjes angelo
Ehhh, 'tis Eelco. Richard zie je hier niet zo vaak.HoHo ... kleine correctie daarop richard: Vanaf brussel mogen de Fransen het hebben erboven is voor ons zo houden we tenminste wel dat lekkere bier. Die belgen die nemen we dan maar voor lief![]()
als je ze binnen heb laat even weten hoe ze zijn. Hardcase, hoge C waarde, en dan voor die prijs....![]()
Eenmaal eens een circuit opzoeken en er gaat een wereld voor je open
Ben ook thuis in de tuin begonnen en op het pleintje naast het huis.
Toen met de Stewie op een zandcircuit gaan rijden, en het hek was van de dam!
Ben momenteel lid in Mol, Arendonk, Kampenhout, Charleroi en Merchtem en rij ieder weekend op een van deze circuits...
Grtz
Gefeli nick
De motormount kan je aan de onderkant van het chassis losmaken, en dan heen en weer schuiven. Daarmee kan je al redelijk afstellen.
Ik raad je aan er een pinion bij te halen als je op 4s gaat rijden want hij is stock undergeared. Een 17 of een 18. Als de gears niet afgesleten zijn krijg je er zowieso niets groters op dan een 18, tenzij je naar een 46 of 44 center gear gaat.
Zou ook ff een potje diff oil halen, soms is het center diff niet super gevuld. Maar zal wel goed zitten.
Veel plezier alvast
Grts