Build MiMI shortkit

gisteravond de laatste hand gelegd aan de mimi. het blokje op de vleugel geplakt en de tipjes rood gespoten

3f2cf72e4fe0479a0bc9795e649fc9f0.jpg

Hmmm of misschien een vleugeltje hiervoor baggen ? Hmmmm, ik heb de profieltjes van Niels hiervoor nog liggen...

Ik krijg twee nieuwe servo's opgestuurd, netjes. Vanavond even openmaken die stukke, misschien is te zien wat er stuk is

Laatst bewerkt:
Ik zag dat je Oralight gebruikte. Is er nog een even licht (of lichter) alternatief?
Wordt anders weer een bestelling bij Staufenbiel.
Heb ik net een hoop verschillende soorten servo's (1S, 2S, goedkoop, wat duurder) besteld bij Hobbyking en worden het straks nog D47's

Geen idee, ik heb t oralite uiteindelijk maar gekocht bij kwar tol....kwil zoiets eerst in mn handen hebben :D (en waalwijk ligt inmiddels niet meer zo op mn route.)

prima spul, supergoed te folieeen en duidelijk lichter dan het " gewone" transparante oraspul.

Had ik dat maar geweten, ik heb de modelbouw winkel (verspaget) op 300meter van mn school (praktijkgedeelte,daar ben ik alleen op dinsdag).
Volgende week dinsdag kan ik er wel langsgaan, als je dat wilt.

Een andere optie is om lamineerfolie te gebruiken, dat is mischien wel lichter (heeft helemaal geen kleur), het lamineerfolie nadeel daarvan is wel dat het minder krimpt bij verhitting, dat zal dus problemen geven bij de voorkant van de vleugel.. daarintegen is het wel stijver, omdat het minder rekt

Je kan dus zoveel mogelijk van de vleugel bespannen met lamineerfolie, en dan de stukken die daarmee niet lukt bespannen met oralite.

Back