alleen de uiteinden in een dubbele v-stelling zetten kan wel, maar is denk ik niet genoeg.
Je kan in ieder geval een groter richtingsroer maken. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd rolroeren erin bouwen, maar dat is al gezegd dacht ik. In dat geval heb je dus geen v-stelling nodig (wel een extra servo).
Ik ben nu bezig met een 3-meter zwever. Deze heeft hoogteroer en rolroer. Ik wilde er ook nog rolroeren inbouwen, alleen had ik daar nog geen tijd voor gehad (ben ik nu mee bezig). Toch maar ff getest natuurlijk :lol: . Nou, hij vliegt zoals ik wil, als ie eenmaal snelheid heeft blijft ie echt super ver doorzweven, alleen als ik met mijn richtingsroer stuurde schopte hij gewoon zijn staart een beetje opzij. ALs je dan een goede v-stelling heb, gaat het vliegtuig daarna gewoon rollen (bij mij dus niet).
Misschien kan je de vleugel weer in tweeën snijden, de wortelribben afschuinen en dan een gebogen stalen pen in je carbonbuisjes doen. Aan de trailingedge dan ook nog een pinnetje en dan moet dat ook wel werken.
succes!