Butler's nieuw project, BVM Bobcat

citaat:Ik moet zeggen, hij is al aardig uitgestonken hoor. Petroleum verdampt (gelukkig ).

och ik weet uit ervaring dat maikel dat geen enkel probleem vindt toch maik ?? hahahah
mmhhh petroleum de after-shave voor echte mannen hahaha

citaat:Zorg je wel voor de co2 blusser bij het testen je weet maar nooit

en ik zeg maar zo als je hem moet gebruiken, niet mee blussen maar de vuurhaard ermee uitslaan
die vullingen zijn vrij duur hahahahaa

grt michel

een CO2 blusser is niet meer nodig, de motor werkt :)

ik heb enkel nog vocht-absorberende doekjes nodig :D

Koen als je kunt kom er eens mee langs zaterdag morgen , dan doe mik wat updates aan de ecu.
tevens wou ik even de nieuwe BC poten testen..

nog enige updates Koen?

gr maikel

Ik heb juist 3 weken examens achter de rug gehad, dus 3 weken geen tijd gehad voor de hobby :)

Maar gisteren hebben we de motor nog wat geprobeerd. Na de lekken had ik de turbine-elektronica er terug uitgehaald en ben ik bij het ventiel nog een klein lek tegengekomen. Maar nu is het allemaal in orde, oef :) Alles is terug ingebouwd nu. Volgend weekend ga ik naar Sandor voor een ECU update. Die week heb ik ook vakantie en tijd om alles klaar te maken voor de maiden :).

Dus als alles meezit, een maiden over 2 weken...:)

Laatst bewerkt:
Vandaag de laatste hand gelegd aan de bobcat.

Het zwaartepunt ligt goed, alle accu's liggen vast. Geen lekken meer. Motor is opengedraaid naar 125000 toeren...

De bobcat is er klaar voor, nu ik nog :)

Motor is opengedraaid naar 125000 toeren...
De bobcat is er klaar voor, nu ik nog :)

Ik denk dat jij er al klaar voor was voordat ik hem kocht:banana:

dus binnenkort met een beetje goed weer , :snipersmile:word het knallen

en dan sta ik er alleen maar naast met:help:

gr maikel

dus binnenkort met een beetje goed weer , :snipersmile:word het knallen

Gewoon op Rozenburg zelf invliegen joh Maikel, ik moet m'n nieuwe 3 meter Extra ook nog maidenen (3W150) dan kunnen we het gelijk samen doen:D

Grt.

@ koen

Ga je toevallig zondag de bobcat invliegen? Wij komen zondag ook met de turbine vliegen op de pampa's, samen met Joop. Hij gaat dan ook een nieuw toestel invliegen. Ik geloof dat wij er rond half twee zijn dat dan het veld open was.

Groetjes Hans

Back