Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo ey, die kwam binnen als een F14 op een carrier!
Viel mij inderdaad ook op. Beetje teveel uitmelken af en toe, al ging het later in de avond al wel een stuk beter. Maar hij kon het wel sturen en had ik nooit het idee dat er iets mis zou gaan tijdens zijn vluchtjes met de Nomad. Helemaal niet slecht voor de 1e keer. Ik kan het in iedergeval niet vliegen!Vondt ook wel leuk om te zien hoe Wesley aan het vliegen was met de Nomad, had zelf het idee dat die kist vrij goed zichzelf kon vliegen op final, maar Wesley kon hem niet altijd netjes op 1 constante lijn houden.
Over een week of twee vliegt ie er net zo mee als met die laagdekker van Onno!Ach moet ie nog maar wat meer oefenen ;-)
De filmpjes volgen komende dagen, de jongens hebben iets van 40 minuten gefilmd waar ook nog een mooi stukje, incl. top landing, van jouw Extra op staat als het goed is.
Nog even geduld dus.
Gary27 zei:Jammer dat er motor problemen waren... Misschien moet je gewoon met 2 2motorige kisten proberen.. Of goede motoren op die Herc zetten... Wil je niet een echte goede 4 motorige kist bouwen?
?Jammer dat er motor problemen waren...
weer..??Misschien moet je gewoon met 2 2motorige kisten proberen..
nog een keer...???Of goede motoren op die Herc zetten...
Het wordt 1-tonig.... ????Wil je niet een echte goede 4 motorige kist bouwen?