C&C Model L-39 (big & light)

Naast de F-15 airbrake ook nog even met m`n eigen kist bezig geweest:
L39%20261.JPG

En 1 vleugel weer klaar:
L39%20262.JPG

Net zo ver als de laatste keer.
Zullen nu gewoon van vol balsa gemaakt worden.

Tzt :lol:

Hehe, beide gears zitten volledig.
De vleugels mogen weer naar het werk :cool:

Ook meteen maar begonnen met de overige 3 helften van de tanks, er is weer gang.
Maar voor hoelang :lol: ;-)

Grt,
Berto.

Zo weer een projectje bijna afgerond :D

Weer wat tijd over voor andere zaken ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo enige wat er nu nog te doen staat is de romp van de L-39.

Het volgende staat in de planning:
- romp van de L-39 helemaal na lopen en weer vlieg klaar maken,
- mijn Kingtech K100G even starten op de bok,
- de Kingtech K100G weer in de romp en nog een starten (meer om te spelen ;-) ),
- een Kingtech K140G even op de bok laten lopen.

O dan is de L-39 wel weer klaar kijken of woensdag gaat lukken om er weer eens mee te vliegen vanaf Ede.

Grt,
Berto.

De oude piloot:
L39%20264.JPG

En de nieuwe, ziet er een stuk beter uit:
L39%20265.JPG

En ff in het zonnetje:
L39%20266.JPG

L39%20267.JPG

Berto is er klaar voor, het was goed druk op Deelen vanmiddag, en de terrassen goed gevuld :lol:

gr
Dick.

.

Nou klaar, bijna klaar.

Morgen de turbine even aan slingeren en inbouwen en dan ben is ie weer vlieg klaar.

Heb nog wel kleine dingetjes die ik wil doen maar wil nu gewoon vliegen!!!!

Was vandaag een schitterende dag om te vliegen jullie zullen wel genoten hebben.

Zie je deze week wel hier of daar.

Beetje spelen met de brandstof pomp van de buurman, een eigen LiPo regelaar eraan geknutseld, spare 2S LiPo erop en roken maar :D

Hier en daar nog wat afstellen + dat extra LiPootje eruit.
Regelaar kan ik aansluiten op de landingsgestel LiPo.

Eens kijken hoe dat morgen in de lucht eruit ziet.

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk gedaan berto.
ik hoop voor jou dat als je morgen de lucht in gaat, dat het dan ook te zien is.
maak je wel een filmpje.

vrg hans

Hee Hans,

ik ga proberen dat er iemand mijn camera even bediend en kijken of het werkt zoals ik wil.
Is nu nog wat te dun de rook en teveel onverbrand, komt misschien omdat ik het niet recht achter de turbine inspuit maar pas aan het eind van de pijp.

Kijken of morgen alles mee wil werken.

Grt,
Berto.

ja, die indruk had ik ook al toen ik je filmpje zag. Het lijkt wel of ik natte nevel er uit zie komen, misschien niet heet genoeg? Ik denk dat einde van de pijp is té ver weg is, ben bang dat je toch een klem bij de turbine moet maken.

Grt,

Hee Gerald,

we zullen zien, ik heb het niet van mezelf, er zijn legio voorbeelden waar ze het ook zo bij doen en dat schijnt ook te werken.
Echter lopen die turbines misschien wel veel warmer ;-)

Morgen eens verder proberen, heb ook het pijpje van de F-15 nog liggen die ik er zo op kan schroeven die wel achter de turbine in spuit.

Morgen weer een dag ;-)

Alles staat aan de lading dus we gaan morgen weer eens kijken of ik het nog kan :D

Back