Calmato 1:1,35

Robke zei:
Mannen waneer is ie leverbaar bij Kyosho? :-)
Gave bak om als werkpaard te gebruiken.

Bij mij gaat alles na verloop van tijd er weer uit. De dag dat hij beschikbaar komt nadert dus :P

In ieder geval bedankt voor de reaktie.

Hoi Hans

Heb je daar een plan van , of is dat een eigen ontwerp dat bedoel ik , af gemeten van een stoestel en vergroot naar 1.25

mvg johnnyb

johnnyb zei:
Heb je daar een plan van..
Ja van deze tekening A4, niets meer dan wat buitenmaten, is hij gebouwd:
tekening_600.jpg

MAW, ik bouw uit mijn hoofd en al bouwend denk ik over de vervolgstappen en constructie na.

Hans Meij zei:
Daarnaast heb ik wat minder 'bouwdrang' dan in het verleden. Maar dit toestel komt dit voorjaar af en ik hoop de heren van BIGGS hiermee versteld te doen staan.

Komt helemaal goed Hans :D als je klaar bent met de verplichte klussen in huis e.d. komt die bouwkoorts weer helemaal terug (bij mij wel tenminste 8) )

Ben zeer benieuwd naar de vlieg eigenschappen van de XXXL Calmato :idea:

Grtz Ger.

Ziet er goed uit Hans. :thumbsup: Daar moet je probleemloos kunnen knutselen aan grote modellen. :D

Zie tevens dat je een prima wildvlieg locatie hebt voor het kleine spul. :roll:

Laatste tijd weer een flinke duw aan het geheel gegeven.
Heb nog steeds niet beslist over de motor, maar weet nu wel hoeveel gewicht ik kan hebben voorin.
1850gr!

balance.jpg

balance2.jpg

phase1.jpg

Dat lijkt toch verdacht veel op een Calmato.. ziet er erg strak uit, petje af!

Zo te zien ben je al voorzien, maar als je wilt heb ik hier het stickervel van de Calmato nog liggen.. had geen zin stikkers te plakken..

Hans Meij zei:
Heb nog steeds niet beslist over de motor, maar weet nu wel hoeveel gewicht ik kan hebben voorin.
1850gr!

Ehh 3W 28cc ?
Of zenoah 26cc ?

Grtz Ger.

Ger Kovacs zei:
Hans Meij zei:
1850gr!
Ehh 3W 28cc ?
Of zenoah 26cc ?
Grtz Ger.
Wordt de Laser 300V die je er nu al voorop ziet liggen of een MVVS45. Als ik hem in wil zetten als sleepkist lijkt benzine, de MVVS dus, mij wat comfortabeler.

Back