Robke zei:Mannen waneer is ie leverbaar bij Kyosho?
Gave bak om als werkpaard te gebruiken.
Bij mij gaat alles na verloop van tijd er weer uit. De dag dat hij beschikbaar komt nadert dus

In ieder geval bedankt voor de reaktie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Robke zei:Mannen waneer is ie leverbaar bij Kyosho?
Gave bak om als werkpaard te gebruiken.
Ja van deze tekening A4, niets meer dan wat buitenmaten, is hij gebouwd:johnnyb zei:Heb je daar een plan van..
1,35 is het overigens geworden.johnnyb zei:en vergroot naar 1.25
Jawel!Gerard_nl zei:zit er nog schot in dat project hans ?
Hans Meij zei:Daarnaast heb ik wat minder 'bouwdrang' dan in het verleden. Maar dit toestel komt dit voorjaar af en ik hoop de heren van BIGGS hiermee versteld te doen staan.
Ger, bedankt voor de opbeurende woorden. Ilse en ik zijn in ieder geval zeer happy met ons nieuwe huis. Ik natuurlijk in het bijzonder met mijn nieuwe hobbyruimte.Ger Kovacs zei:Komt helemaal goed Hans...
Einde van dit seizoen verwacht ik.Planck_Franck zei:Wanneer denk jem klaar te hebben hans ?
Dank je.hezik zei:.. ziet er erg ..
Hans Meij zei:Heb nog steeds niet beslist over de motor, maar weet nu wel hoeveel gewicht ik kan hebben voorin.
1850gr!
Wordt de Laser 300V die je er nu al voorop ziet liggen of een MVVS45. Als ik hem in wil zetten als sleepkist lijkt benzine, de MVVS dus, mij wat comfortabeler.Ger Kovacs zei:Ehh 3W 28cc ?Hans Meij zei:Heb nog steeds niet beslist over de motor, maar weet nu wel hoeveel gewicht ik kan hebben voorin.
1850gr!
Of zenoah 26cc ?
Grtz Ger.