H
hezik
Guest
Met een OS 8 of Enya 3 zit je altijd goed. Tenzij je een viertakt motor hebt, dan is een OS F een goede keuze.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je daar mee? Als het jou niet tegenzit? :wink:tiemoderksen zei:Ik vlieg morgen als het weer mee zit
Jaaaaaaaaatiemoderksen zei:@ Benno
Nog die servo nodig ?
Benno Z zei:Als ik dit zo lees heb je geen soldeerhulzen gebruikt maar soldeer je de kwiklinks rechtstreeks op de stuurstang, dat is vragen om problemen 8OSven311 zei:Ik haal gewoon m2 kwiklinks(vraag er naar ook) en soldeer deze rondom vast aan de sturustang
Ik kan me overigens onmogelijk voorstellen dat een soldeerhuls het begeeft, ja, als je het schroefdraad er niet afzaagt dan krijg je ze natuurlijk nóóit goed gesoldeerd. Netjes het schroefdraad van de stuurstang zagen, stuurstang én soldeerhuls goed schuren, S65 op beide onderdelen, voldoende verhitten en góed solderen dan durf ik te garanderen dat dit nooit meer loslaat. Ik soldeer op deze manier ook al jaren waterleidingen zonder ook maar één keer lekkage gehad te hebben. Solderen is een vak hè? :wink:
Die tonnetjes op de servo's vind ik overigens veel erger, die ga ik nu ook meteen vervangen voor kwiklinks op mijn nieuwe Calmato. Even M2 erop tappen en klaar![]()
Túúrlijk, morgen zal ik eens gaan rondbellen/neuzen.Berto zei:Mocht je ze vinden mag je ook 2 busjes voor ons meenemen
Ja, ik ook. Ik zal mijn bevindingen uiteraard hier posten.Gerard_nl zei:ben benieuwd wat die lak doet als de folie slap hangt dalijk.
Berto.. is er verder nog iemand die durft te vliegenBerto zei:Ik ben er vandaag zowiezo niet bij :cry:
met dank aan de baas :evil:
De regen valt vandaag wel mee het meeste last zullen jullie hebben van het "lekkere" windje
@ Boy Volgens mij gaat dat prima hoor met die secondelijm. Na een dag vliegen met mijn vorige Calmato lijmde ik ook alle loszittende folie zei:Dat is de beste oplossing, direct plakken anders zit er al teveel vettigheid onder.