Calmato

Berto zei:
Hee Tiemo,

je hebt maar 3 servo`s nodig als je een nieuwe komplete zenderset koopt, zit er 1 in de set.

brandstof is ook wel belangrijk ;-)

Hoop je donderdag weer te zien.

@ Benno,
mails ontvangen alleen niet thuis geweest.
Berto,
Op die site verkopen ze ook de servo's (zenderset) die ik nodig heb voor mij vliegtuig ?

Berto zei:
@ Benno,
Excuus, "de vrouw" had de mail al opgehaald :oops: :oops: :oops:

Berto zei:
je hebt maar 3 servo`s nodig als je een nieuwe komplete zenderset koopt, zit er 1 in de set
Maar bij een tweedehands set heb je er wel 4 nodig :wink:

P.S. 5 stuks voor € 40,00 bij Mrhobby :D

Benno Z zei:
Berto zei:
@ Benno,
Excuus, "de vrouw" had de mail al opgehaald :oops: :oops: :oops:

Berto zei:
je hebt maar 3 servo`s nodig als je een nieuwe komplete zenderset koopt, zit er 1 in de set
Maar bij een tweedehands set heb je er wel 4 nodig :wink:

P.S. 5 stuks voor € 40,00 bij Mrhobby :D
En het vage is ik kan die servo's nergens vinden op die site :S Net zoals op de site van conrad kan ik nergens de 5 liter jerrycan vinden behalve de NEVELVLOEISTOF "NORMAL" 5L en die is dan tegen de 16 euro :|

5 servo's voor € 40,00 klik, links bovenaan, vetgedrukt op de homepage, rechts van de button "nieuws".

5l jerrycan voor € 9,99 vind je hier.
:oops: excuus, 4l jerrycan....

En voor de volledigheid, hier de ontvangeraccu, en hier de brandstofhandpomp.

U vraagt? Wij zoeken :D

Net mailtje binnen gekregen en de volgende onderdelen zijn onderweg naar me adres:

SERVO AANSLUITKABEL JR 250MM
GLOEISTEKKER SET INCL. OPLADER
LAADKABEL ONTVANGER JR
LAADKABEL ZENDER JR
ZESKANT-MOER VERZINKT M 2
SOLDEERHULS M2 2,0MM
BENZINE CHERRYCAN 4L
NIHM ONTVANGER ACCUPACK JRKWALITEITS GAFFELKOP M2

Kan niet wachten tot me vliegtuig binnen is.

Ik weet nog niet zeker of ik er donderdag ben.. Als ik kom dan wil ik graag vliegen maar als ik dan aankom met de cessna dan voel ik em net zo'n klein kind ;) tussen de 'grotere' vliegtuigen.

Daar moet je je niets van aantrekken elke modelvlieger is gelijkwaardig, of ie nu met een "kleine" Cessna vliegt of met een "grote" 4-motorige bak.

Het gaat om de hobby en het plezier, als je dat hebt maakt het niet uit met wat voor een kist je komt ;-)

Nee nee :nooo: Ook al is je kist binnen gewoon komen dan kun je alvast weer vliegen zodat je eerder met je eigen kist kan vliegen.

Dus gewoon komen en vliegen :teacher:

tiemoderksen zei:
Ik weet nog niet zeker of ik er donderdag ben.. Als ik kom dan wil ik graag vliegen maar als ik dan aankom met de cessna dan voel ik em net zo'n klein kind ;) tussen de 'grotere' vliegtuigen.

Ah joh, ik (33) heb ook een maand of 2 bij een club staan vliegen met een 90cm piepschuim toestelletje. Boeien wat ze er van denken, als jij er maar lol aan hebt!

Volgens bovenstaande redenatie kun je altijd wel wegblijven.. want dacht jij dat een calmato groot was? Nee hoor.. er zijn er zat die (veel) groter zijn. Dacht ik dan dat m'n 2m cessna of 2m wedstrijdkist groot waren? Nee hoor, kijk maar naar de F3A-X mannen, die vliegen met 2m60 etc... dus.. niets van aantrekken, gewoon gaan vliegen, als JIJ er maar lol aan hebt!

2m60, 1 motorig maar?????

Komen wij aan met een 3 meter twin of 3 mtr 4 motorig ;-)

Ff zonder gekheid ieder vliegt wat hij leuk vindt of dat nu klein of groot, goedkoop of duur, nieuw of 2de hands is.......
Wat maakt het uit als je maar plezier hebt in je hobby, daar draait het allemaal om :yes:

En ja er zijn jammer genoeg wel mensen die denken dat groot, nieuw en duur de enige manier is, maar die zullen het wel ergens mee willen kompenseren 8) (en zijn veelal ook niet mijn "vrienden" :lol: )

Eey Berto
Gister bij Benno de zender+ontvanger opgehaald.. Waneer ik de kist in elkaar heb geknutseld dan kom ik langs en dan mag je, als je wilt hem voor me trimmen :)
Ben alleen de naam ff kwijt van de lijm om al die zooi in elkaar te lijmen ?

Back