Zo de calmato is binnen en nu tijd voor het knutselen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat weet ik Berto.. Maar af en toe wil het werk niet meewerken en moet ik dus op donderdag ook werken :S Verder zag ik dat ik net ee mailtje had en daar styond in dat de calmato die ik had besteld nog niet bij de bestelling zat die ze binnen hadden gekregen, MAAR bij de volgende bestelling die ze volgende week krijgen zit die echt bij :S Grr heb het gehad metd ie lui daar van 'Toemen'Berto zei:Mhhhh, Tiemo da`s jammer :cry:
Maar je weet dat als je even wilt vliegen je gewoon langs moet komen![]()
Dat gedoe met quicklinks word geen probleem want heb er al andere voorhezik zei:Wel netjes bouwend, maar doorbouwend, heb je een calmato netjes klaar in pak-m-beet 4 uur.. ruim genomen. Dus niet teveel zorgen over het bouwen maken, gewoon braaf de handleiding volgen en dan kom je er wel
Een standaard calmato vliegt natuurlijk wel. Je loopt alleen het risico dat er wat mis gaat met de quicklinks (hoeft niet, er vliegen er ook zonder problemen) en hij kan wat minder handelbaar zijn op de grond.