Calmato

Eey benno
Ik heb geen mailtje van jou gezien hoor.
Wat vetreft de calmato :| er is wat mis gegaan met het versturen ik dacht dat ik hem binnen had maar niet dus :S ze hadden me beloofd hem deze week te bezorgen.
Dus ik wacht aankomende week af :D

Okeey ik begin dus nu echt een super schurft hekel te krijgen aan het bedrijf 'Toemen' uit s'herthogenbosch die me beloofd had het vliegtuig al 2 weken geleden af te laten leveren. Wat blijkt nou: Het vliegtuig moest opnieuw besteld worden en het zou deze week pas afgeleverd worden. Dit overigens zonder te vermelden dat het vliegtuig opnieuw besteld is :S Ik wacht af en hoop dat deze deze week afgeleverd word.

Mhhhh, Tiemo da`s jammer :cry:

Maar je weet dat als je even wilt vliegen je gewoon langs moet komen :yes:

Berto zei:
Mhhhh, Tiemo da`s jammer :cry:

Maar je weet dat als je even wilt vliegen je gewoon langs moet komen :yes:
Dat weet ik Berto.. Maar af en toe wil het werk niet meewerken en moet ik dus op donderdag ook werken :S Verder zag ik dat ik net ee mailtje had en daar styond in dat de calmato die ik had besteld nog niet bij de bestelling zat die ze binnen hadden gekregen, MAAR bij de volgende bestelling die ze volgende week krijgen zit die echt bij :S Grr heb het gehad metd ie lui daar van 'Toemen'

Hee Tiemo,

jammer dat de Calmato er nog niet is :-(

Komende week zijn wij er woensdag (waarschijnlijk vanaf dan weer elke woensdag :-( maar dat hoor je nog wel even van me).

Grt,
Berto.

Geen Calmato op voorraad????

Ik vind het toch vreemd dat een modelbouwzaak geen Calmato op stock heeft. De meeste winkels rondom Eindhoven hebben er meerdere staan!!
Ik denk dat wanneer je hem ergens anders besteld je hem binnen een week in huis moet hebben. De klant is toch nog altijd koning hoor.
Deze zaak blijft duidelijk in gebreke.

Nou na bijna ruim een maand gewacht te hebben, werd ik vanmidag gebeld met de mededeling dat hij morgen (vrijdag) dan EINDELIJK bij me thuis is :)
Nou is mijn vraag aan (benno - berto) Wat word eigenlijk bijgeleverd in de doos van de calmato??

Dit :) :
IMG00036.JPG

IMG00037.JPG

wat er in de deksel staat aan klein spul had ik zelf gekocht
En op de grote lege plek rechts onder, zit bij jou dan de motor (ik had de motorloze versie)

HIER het afbouwverslag wat ik gemaakt heb.

ik heb overigens alles origineel gehouden, zelf helaas niet mee gevlogen, maar de mensen die hem gekocht hebben hebben er voor zover ik weet in ieder geval goed mee kunnen vliegen.

NOu ben benieuwd.. Ik heb tot nu toe alles binnen behalve de lijm :P dus die ga ik morgen ff kopen. Verder ben ik benieuwd hoe het gaat met het opbouwen.. Owja de foto's doen het niet meer dus kan nog niet veel zien van wat jij hebt opgebouwd..

Verdorie, da's waar, de image server is verhuisd :(

Klik HIER voor de map met al mijn foto's van de camato!. Hoop dat je er wat aan hebt!

Je kunt op de foto's klikken voor een grote versie, en rechts boven in kun je evt per foto nog groter maken als het goed is!

Succes met het afbouwen :D

Wel netjes bouwend, maar doorbouwend, heb je een calmato netjes klaar in pak-m-beet 4 uur.. ruim genomen. Dus niet teveel zorgen over het bouwen maken, gewoon braaf de handleiding volgen en dan kom je er wel :)

Een standaard calmato vliegt natuurlijk wel. Je loopt alleen het risico dat er wat mis gaat met de quicklinks (hoeft niet, er vliegen er ook zonder problemen) en hij kan wat minder handelbaar zijn op de grond.

hezik zei:
Wel netjes bouwend, maar doorbouwend, heb je een calmato netjes klaar in pak-m-beet 4 uur.. ruim genomen. Dus niet teveel zorgen over het bouwen maken, gewoon braaf de handleiding volgen en dan kom je er wel :)

Een standaard calmato vliegt natuurlijk wel. Je loopt alleen het risico dat er wat mis gaat met de quicklinks (hoeft niet, er vliegen er ook zonder problemen) en hij kan wat minder handelbaar zijn op de grond.
Dat gedoe met quicklinks word geen probleem want heb er al andere voor ;)

Dat is niet normaal hoor... haal hem gewoon ergens anders joh! Dan heb je hem zo binnen...
In waalwijk zit een zaak die hem zelfs volgens mij zo heeft liggen... heb ik de mijne ook gehaald, zonder bellen of wat dan ook. Had de versie met, en zonder motor zo liggen!

Dit schiet niet op nee, wij hebben ook nog wel wat trainers te koop momenteel.

Allemaal heel goed en aardig bedoelt, maar ik heb er al voor betaald.. Zit niets anders op dan morgen naar die lui bellen en me geld terug vragen..

Hallo Tiemo,

Dit is niet normaal, als je nou iets heel speciaals had besteld. Onderhand is het hetzelde als dat ze in de supermatrkt zeggen dat ze Goudse kaas moeten bestellen en die pas over drie weken te leveren is.

Waar woon je ??

Vraag je geld terug (want ze komen de afspraken niet na) en shop even op internet, pleeg een telefoontje, gegarandeerd dat je binnen 2 dagen je kist in huis hebt.
Op Modelbouwwinkels.nl vind je alle zaken van Nederland.

Succes

Back