Car KeyChain Spy Camera

Okidoki dan, tekeningetje voor een JST-XH balanceeraansluiting voor een 3S LiPo (aantal P maakt niet uit zoals Burp ook al aangaf). Cameraatje neemt zo'n 140mA op bij filmopname. Dus na een uur filmen heb je een "onbalans" voor de desbetreffende cel van 140mAh. Op een 4000mAh LiPo pakket is dat inderdaad verwaarloosbaar. ;)

334t2eg.jpg

Okidoki dan, tekeningetje voor een JST-XH balanceeraansluiting voor een 3S LiPo (aantal P maakt niet uit zoals Burp ook al aangaf). Cameraatje neemt zo'n 140mA op bij filmopname. Dus na een uur filmen heb je een "onbalans" voor de desbetreffende cel van 140mAh. Op een 4000mAh LiPo pakket is dat inderdaad verwaarloosbaar. ;)
Daarbij, als je je lipo's al een paar keer gebruikt hebt en elke keer meet wat de spanning over de verschillende cellen is na gebruik, dan kun je misschien ook wel de beste cel eruit pakken en die gebruiken als bron voor je camera...

Lijkt me leuk om hem op een (speed)boot te plaatsen, als hij niet tegen water kan is een transparant doosje inderdaad een goede oplossing.

Vandaag de 2e camera mogen ontvangen, 3 febr verstuurd - 12 febr ontvangen, nog 3 te gaan.

Is de camera een beetje waterdicht ?

Geen idee, maar denk het niet. Hij kan in ieder geval niet tegen extreme warmte. Ik ben nu in Zuid Afrika en had hem meegenomen. 2 dagen geleden was het hier 42 graden en hij lag in de auto. Beeste is wel overleden...... Maar de nieuwe is onderweg en de geheugenkaart (toch duurste onderdeel haha) werkt nog.. :)

Geen idee, maar denk het niet. Hij kan in ieder geval niet tegen extreme warmte. Ik ben nu in Zuid Afrika en had hem meegenomen. 2 dagen geleden was het hier 42 graden en hij lag in de auto. Beeste is wel overleden...... Maar de nieuwe is onderweg en de geheugenkaart (toch duurste onderdeel haha) werkt nog.. :)

Hij stond dus niet eens aan als ik het goed begrijp?

Dan zal de accu waarschijnlijk dood zijn.
Is misschien handig het dode ding te bewaren, en zoeken voor een nieuwe accu.

vandaag nog ff gereden, nu zit er tussen de cam en de auto een klein stuk schuim.

Zo rond de 3 minuten beland hij op de kop in de sneeuw, waardoor het even wit is voor de les, het beste is het filmpje en beetje doorspoelen, de sneeuw smelt vanzelf weer van de lens af.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals jij rijdt zal je nooit een fatsoelijk filmpje maken.
Je geeft gas, remt, slipt, geeft gas, slipt, remt, slipt, geeft gas, slipt, remt, slipt.....en dit alles binnen 2 seconden.
Probeer eens wat rustiger gas te geven zodat het filmpje ook wat rustiger wordt.
Zou ook de camera wat verder naar voren richten, ook dan wordt het filmen rustiger.
Je ziet dat vanuit een vliegtuigje het beeld eigenlijk heel rustig is, maar dat is dan ook van wat grotere afstand.
Als ze gaan landen zie je meteen dat ook hier het beeld heel onrustig wordt.

dat is vooral omdat het zo glad is, nrmaal rijd ik wat rustiger, en rijd ik ook nergens tegenaan.
maar zeg nou zelf, t is toch leuk om eens lekker te kunnen slippen als het glad is?

Ik heb wel het idee dat het foam veel helpt. De stiekjes zullen nog wel een "harde" verbinding vormen als je die nog hebt gebruikt.

Ik zou eens een doosje van binnen bekleden met foam en hem daar dan los inleggen en het doosje hard aan de auto bevestigen.

En dan eens een afstand rechtuit rijden om te testen, dit is idd een beetje zenuwachtig en kort om echt te beoordelen.

Vandaag heel kort even een filmpje gemaakt boven mijn woonplaats Hoevelaken. Schrok er eigenlijk een beetje van hoe snel het kistje boven de huizen uitkwam en hoeveel wind er eigenlijk nog wel stond. Gezien de beschikbare ruimte om te kunnen landen (vrij weinig) maar doen besluiten snel te landen, voordat er publiek (lees: kinderen) bij kwamen kijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back