Car KeyChain Spy Camera

Twee camera's op hetzelfde vliegtuig. De ene camera naar voor gericht en de andere naar achteren). Helaas wat trillingen als gevolg van een uitgelopen motorlager dus wat wobbelig beeld. :oops:

-edit-
Even op YouTube kijken (2x klikken op het filmpje hierboven), rechtsonder kiezen voor 720p en dan full screen is beter dan kijken naar zo'n postzegel. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Vandaag de cam ook maar eens indoor getest en getetst. :D

Valt nog niet eens tegen. Had minder verwacht binnen.

Gr. Dennis

Ziet er zeker niet verkeerd uit zeg!

Twee camera's op hetzelfde vliegtuig. De ene camera naar voor gericht en de andere naar achteren). Helaas wat trillingen als gevolg van een uitgelopen motorlager dus wat wobbelig beeld. :oops:

-edit-
Even op YouTube kijken (2x klikken op het filmpje hierboven), rechtsonder kiezen voor 720p en dan full screen is beter dan kijken naar zo'n postzegel. ;)

Leuk gedaan zo!

Had ik maar nooit verteld waar ze vandaan kwamen en de prijs erbij vermeld :rolling::rolling:
Is een aardige hype geworden zo! :-) ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik maar nooit verteld waar ze vandaan kwamen en de prijs erbij vermeld :rolling::rolling:
Is een aardige hype geworden zo! :-) ;-)
Hehehe, of het was juist een goede zet om YouTube een beetje in de stress te krijgen. Het delen van dergelijke info is toch absoluut de toegevoegde waarde van het Modelbouwforum. :thumbsup: ;) Ik denk alleen dat die Hongkongnezen er geen fluit van snappen waarom ineens heel Nederland zo'n ding moet hebben. :mrgreen:

Hehehe, of het was juist een goede zet om YouTube een beetje in de stress te krijgen. Het delen van dergelijke info is toch absoluut de toegevoegde waarde van het Modelbouwforum. :thumbsup: ;) Ik denk alleen dat die Hongkongnezen er geen fluit van snappen waarom ineens heel Nederland zo'n ding moet hebben. :mrgreen:

Geweldig he :-)
Ineens verkopen ze hele series richting dat kleine Nederland.

Nu wachten op mooier weer en een keychain meeting organiseren ;-)

Nu wachten op mooier weer en een keychain meeting organiseren ;-)

Haha,

Hoe kun je erachter komen welke versie het is, voordat je koopt? Ik heb een aantal verkopers gevraagd naar de versie maar daar krijg je geen antwoord op.

Wat is het nadeel van bijv. versie 2 tov versie 3? Het lastige is dat ik dus zelf ook niet weet waar ik over praat, ik weet alleen dat ik versie 3 "moet" kopen.

Haha,

Hoe kun je erachter komen welke versie het is, voordat je koopt? Ik heb een aantal verkopers gevraagd naar de versie maar daar krijg je geen antwoord op.

Wat is het nadeel van bijv. versie 2 tov versie 3? Het lastige is dat ik dus zelf ook niet weet waar ik over praat, ik weet alleen dat ik versie 3 "moet" kopen.

Versie 3 is de gene met een geheugenkaartslot voor microsd.
Andere versies hebben intern geheugen en sommigen beweren bij nog weer andere versies dat het hd cameras zijn.
Op rcgroups wordt over die andere slecht gesproken dus doe je voordeel met type 3 met geheugenkaartslot..

Haha,

Klik
Link is hier ook al langsgekomen.

Heej mannen:p

Aangezien ik me er denk ik ook wel mee kan vermaken was ik van plan ook zon apparaatje te bestellen.
Alleen, Ebay is nieuw voor mij maar na een avondje lezen is het me wel aardig duidelijk:rolleyes:
Nu heb je voor de meeste dingen Paypal nodig om te kunnen betalen, nu wil ik dit wel ``aanvragen`` maar hoe doen jullie dit? ook allemaal met Paypal?
Lees namelijk een beetje veel klachten (fraude) erover of gaat dit bij jullie allemaal zonder problemen?

Heej mannen:p

Aangezien ik me er denk ik ook wel mee kan vermaken was ik van plan ook zon apparaatje te bestellen.
Alleen, Ebay is nieuw voor mij maar na een avondje lezen is het me wel aardig duidelijk:rolleyes:
Nu heb je voor de meeste dingen Paypal nodig om te kunnen betalen, nu wil ik dit wel ``aanvragen`` maar hoe doen jullie dit? ook allemaal met Paypal?
Lees namelijk een beetje veel klachten (fraude) erover of gaat dit bij jullie allemaal zonder problemen?

Ik heb zelf nooit problemen gehad met eBay/PayPal qua betalen, gebruik het al jaren. Je moet gewoon nooit je login gegevens geven aan mensen die het niet mogen hebben. PayPal zal je ook nooit om die gegevens vragen via e-mail bijvoorbeeld. Ik betaal er zeer regelmatig mee aangezien de onderdelen in HongKong vele malen goedkoper zijn. Gebruik de credit card maar ook de Rabobank rekening.
PayPal is mijn ogen zeer veilig.

Niet echt,
Ik had voor 20 dollar camera + kaartje met verzendkosten. En bij jou is dat 40 dollar

+1

Op dik 500+ aankopen via Paypal zelfs al twee maal kunnen genieten van de Paypal waarborg (volledige terugbetaling, verzendkosten inbegrepen, ca. 1.5 maand na opening geschil).
Eén keer betrof het een DOA (death on arrival), de tweede keer was de Ebayverkoper met de noorderzon vertrokken... (item nooit ontvangen, verkoper niet meer ingeschreven bij Ebay)

Back