Car KeyChain Spy Camera

Vandaag ook een camera'tje binnen gekregen.
Mijn broer heeft hem ergens voor me besteld, het is geloof ik wel een versie 3, (met sd slot). Maar ik snap niet hoe het werkt. Er zat geen handleiding bij, wel een cd, maar die slikt mn macbook niet. Als ik hem aansluit gaat er een oranje lampje branden, en verder ziet mn macbook hem niet. Als ik hem loskoppel blijft het oranje lampje aan, en gaat pas uit wanneer ik de reset knop indruk. Als hij uit staat gaat hij wel aan door de onderste knop. Maar uit gaat ie dan ook weer niet.

Zometeen op een andere computer proberen..

Igor, de tweede knop 3seconden ingedrukt houden , dan gaat hij uit!

De sd kaart die er in zat pakte hij niet.
Heb inmiddels een nieuw sd kaartje gekocht, nu werkt hij prima!

Nope, werkte niet, het kaartje kwam uit een telefoon die is verdronken, maar op de computer herkent hij hem wel. Heb hem verschillende malen geformatteerd.

Dat kaartje was overigens maar 128 mb, en moest toch groter geheugen om te filmen.

Heb vandaag een houdertje op mijn swift gemaakt met klittenband, wilde hem eigenlijk nog uitproberen, maar is er niet meer van gekomen. Hoe bevestigen jullie de camera stevig?

als er iemand eentje over heeft of mee zou kunnen bestellen voor mij hoor ik het heel graag!! zelf bestellen gaat niet lukken.

Vinny, ik heb er nog een besteld omdat ik dacht dat die andere niet werkte.
Die komt binnenkort aan, heb nog geen directe bestemming. Als ik hem wanneer ik hem binnen krijg niet gebruik laat ik wel wat horen ;)

Igor

Hier een filmpje gemaakt vanaf mijn Swift 2:

Heb het filmpje verwijderd ivm de kwaliteit....zal een nieuwe link plaatsen in een nieuw bericht

Voor degene die het nog niet wisten:

Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je de tijd bij kan zetten door een bestandje op je micro sd te zetten. Dit klopt wel, maar de manier hoe klopt niet in de handleiding.

Het bestandje moet heten: Tag.txt (en dus niet SetTime.txt)

Dit moet erin staan
------------------------------------------------------------------

[date](dan een spatie en enter)
24/03/2010(weer een spatie en enter)
22:07:00

------------------------------------------------------------------

De notatie moet precies zijn zoals hierboven. Als je de camera uitzet en weer aan en ff wat opneemt zul je zien dat de nieuwe instellingen van kracht zijn, en het bestandje verdwenen van je kaartje.

Je doet er verstandig aan om de tijd 1 minuut voor te zetten, gezien de tijd die het kost om het ff van de pc te halen en uit en aan te zetten.

Dit ff ter info....

GRTZZ

Laatst bewerkt:
Mocht je het nog niet weten, zo ziet jouw filmpje eruit.

snap1.jpg

Corné, ik weet niet met welk programma jij je filmpje heb omgezet of bewerkt heb,?
maar er blijft geen pixel van over ?
zonde hoor!

groet, Brandaris

Bij mij pakt hij de tijd helaas niet goed, hij zegt dat het 2066 is, terwijl ik het tag bestandje gewoon zo heb gemaakt als dat het verschillende keren is beschreven hier.

Igor , heb je wel een hoofdletter "T" gebruikt ? en "ag" met kleine letters?
bij iedereen lukt het dus bij jou moet het ook lukken.

Igor , heb je wel een hoofdletter "T" gebruikt ? en "ag" met kleine letters?
bij iedereen lukt het dus bij jou moet het ook lukken.

ik heb hier ergens op het forum iets gelezen dat er meerdere versie's zijn van deze camera. 3 om precies te zijn, met el een andere manier van datum en tijd instellen.
zal even zoeken of ik het terug kan vinden.

Back