Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt als een verkeerde timing van de regelaar. Als je die kunt aanpassen dan een snellere timing kiezen (hard i.p.v. soft/auto). Motortjes met 14 polen of meer kun je het beste op een snelle timing zetten. Enige voorwaarde is dat de regelaar het aan kan. Gezien de omvang van het toestel zal het toerental niet echt de limiet van de regelaar overschrijden.Dus dat eerst fixen en bij de telemaster even uitzoeken waarom mn motor er ineens mee ophield. ESC of motor.
Hij loopt heel raar en start ook de andere kant op :S
De remote keychain cam.
Als er mensen zijn die er belangstelling voor hebben kan ik er wel een paar extra maken.
groetjes,
Danny
de camera met de zender bedienen! dat is mooi, ik heb 2 van deze switches besteld! zodra het klaar en binnen is laat ik horen hoe het werkt! moeten wel even geduld hebben, parts zijn namelijk in bestelling.
Ey,
Leuke camera ;O had het project "camera" al weer naast me gelegt, vond het iets te prijzig. Maar voor deze prijs..
Allemaal gekocht via : Car KeyChain Spy Camera DVR Covert Video Audio Recorder - eBay, Cameras, Security Systems, Electronics. (end time 06-Apr-10 19:01:54 AEST) ? (is eerder vermelde link in dit topic.)
Zo nee, waar dan?
En wat zijn de ervaringen met de bovenstaande link? Levertijd/Prijs uiteindelijk enz?
Mvg,
Dennis
Ben ik ook wel in geintereseerd , maak ons blij !Is de cam dan dus via RC te starten en stoppen?
En is hij dan (indien nodig) ook nog met de normale knoppen te bedienen?
Zo ja, dan heb ik ook intresse in zo'n setje...
prijsje is wel handig dan![]()
grtz
Die zijn er wel, maar dan betaal je zo €50 of een veelvoud hiervan.is er ook aan andere manier om aan zo een camera te komen? want via ebay lukt niet omdat je via paypal moet betalen