Car KeyChain Spy Camera

Mijn eerste test filmpje :D 't was even een snelle test op m'n kamer.

Let maar niet op de zooi enalles ;)

Ik vind het filmpje om te kotsen.....

Niet om de kwaliteit, maar wel vanwege de enorm snelle bewegingen... :D:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier ook een probleem, snap er echt niets van.
Ik had vandaag mijn sd kaart (vanuit mijn spycam) geformateerd. Dit omdat telkens als ik een bestand verwijderde het geheugen op mijn sd kaart bleef staan. Ik heb dus net mijn kaartje via een computer geformatteerd, maar nu geeft hij aan dat er nog maar 200 mb op past. Krijg het niet terug door het kaartje te formatteren enz.

Kaartje komt overigens gewoon van de mediamarkt.

Ik heb hier ook een probleem, snap er echt niets van.
Ik had vandaag mijn sd kaart (vanuit mijn spycam) geformateerd. Dit omdat telkens als ik een bestand verwijderde het geheugen op mijn sd kaart bleef staan. Ik heb dus net mijn kaartje via een computer geformatteerd, maar nu geeft hij aan dat er nog maar 200 mb op past. Krijg het niet terug door het kaartje te formatteren enz.

Kaartje komt overigens gewoon van de mediamarkt.

Kan misschien zijn omdat hij FAT of FAT32 is geformateerd?

Hij pakt hem wel, ik formatteer hem ook als fat32, maar hij geeft gewoon 200 mb aan.
Ook als ik hem gewoon via de cardreader lees en niet via de spycam.

Ik snap er echt niets van. Anders maar even langs de mediamarkt...

Zit op het moment op mn macbook.

Zal straks eens proberen. Ik kom er echt niet uit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, met geen enkel sd of wat dan ook geheugenkaartje. Echt heel bizar!

zucht

Mijn spycam doet erg vaag.. neemt prima op behalve als 'ie op een vliegtuig zit ??
Ik heb een paar hele korte vluchtjes kunnen filmen en ik zie af en toe wat donkere strepen door het beeld gaan.
uj80vtcCSyA[/media] - keychain spycam vage storing
Ik denk dat er iets stoort op dat moment waardoor 'ie na een paar keer uit gaat. Van die opnames is ook helemaal niets terug te vinden op het sd kaartje. Testfilmpjes voor en na zijn wel prima.. batterij vol genoeg..

..en weer valt 'ie uit met vliegen. Tot twee keer toe vandaag.
Daarna maar op m'n pet geplakt; dat neemt 'ie dan weer wel op.

Laatst bewerkt door een moderator:
..en weer valt 'ie uit met vliegen. Tot twee keer toe vandaag.
Daarna maar op m'n pet geplakt; dat neemt 'ie dan weer wel op.
QUOTE]

Bas, probeer je camera is met alu-folie te omwikkelen en alleen je lens vrij houden natuurlijk(anders zie je niks :mrgreen:)
en dan op je kist !

Hey, dacht dat het al ergens stond.. maar kan het nergens meer vinden:(
Hoelang kan je filmpen per 1 GB ? Kan ik even beter bepalen hoeveel GB kaartje ik er in zal doen.. toch zonde om een te kleine te kopen, en later weer een grotere te moeten kopen.

Aangezien je maar 1 uur maximaal met de accu kan doe is het onzinnig om een kaartje te kopen waar je 10 uur film op kan slaan.
Per 60 minuten verbruik je ongeveer 4GB aan geheugen.

15minuten,
en je batterij gaat 1uur mee , dus een kaartje van 4 Gb. is voldoende

was al 1bladzijde verder had ik niet gezien laat het toch maar staan.
Brandaris

Laatst bewerkt:
ik krijg de datum niet meer goed, nadat het weken goed is gegaan met de goede datum en tijd heb ik nu een datum in 2066 in beeld staan. met wijzigen zoals eerder gaat wel de tijd goed staan maar de datum blijft 56 jaar te ver.. formatteren geprobeerd enz..

ik gebruik tag.txt met daarin:

[date]spatie enter
24/11/2010spatie enter
22:00:00spatie enter

heb verkeerde datum gebruikt om duidelijker te maken. wat doe ik fout?

ps heb al gezocht hier maar kom er niet uit

ik krijg de datum niet meer goed, nadat het weken goed is gegaan met de goede datum en tijd heb ik nu een datum in 2066 in beeld staan. met wijzigen zoals eerder gaat wel de tijd goed staan maar de datum blijft 56 jaar te ver.. formatteren geprobeerd enz..

ik gebruik tag.txt met daarin:

[date]spatie enter
24/11/2010spatie enter
22:00:00

Back