Car KeyChain Spy Camera

1 in bestelling, nu maar ff afwachten tot hij binnen is.. mooi voor onder de T-rex 600 :)

voor een paar euro extra dikke pret zullen we maar zeggen!

Heb het lensje al binnen.. maar wacht ondertussen al 2 weken op de camera.. weet iemand hoelang de levering ongeveer duurt?

Ik was vanochtend iets te voorbarig :P Zojuist heeft de postbode mijn huisje gevonden en kwam er een klein geel envelopje door de brievenbus gevlogen, met daarin de keychain camera! :D
keychain_cam.jpg

Nu even opladen en vanavond eens kijken wat'ie in huis heeft! :D

Ps. die 'handleiding' die er bij zit gaat echt nergens over haha, mijn engels is (vind ik) boven gemiddeld goed, maar van die teksten kan ik ook geen pap maken hehehe...

Laatst bewerkt:
Idd gewoon bubbeltjes envelop, de camera zelf zat nog wel in een apart 'bubble-wrapje' :) Vond trouwens wel dat de envelop exteem klein was :P het jelly lensje van DX zat in een grotere. (hoewel groter in dit geval ook maar 1 of 2 cm groter is:P)

Zal mijn video's hier ook maar eens posten, keer wat anders dan alleen vliegtuigen :-P
Eerste is met een V2 geschoten en de tweede met een V3.
Beide komen van sgostore af.

Let niet op het trillen komt omdat ie op het uiteinde van de spoiler gemonteerd zat ;)

Grootste gedeelte met een Jelly lens (wide) erop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vastloper van de processor. Even een pennetje in het reset gaatje duwen. Daarna weer opladen.

Zoals eerder vermeld knippperen sommige helemaal niet tijdens het laden en blijft de LED branden als de accu al vol is.

Dit geprobeert, krijg nog steeds de camera niet aan, ik kan hem alleen als webcam gebruiken want dat werkt wel mbv van het bestandje wat een paar posts geleden werd genoemd.

Mijn spycam doet erg vaag.. neemt prima op behalve als 'ie op een vliegtuig zit ??
Ik heb een paar hele korte vluchtjes kunnen filmen en ik zie af en toe wat donkere strepen door het beeld gaan.
Ik denk dat er iets stoort op dat moment waardoor 'ie na een paar keer uit gaat. Van die opnames is ook helemaal niets terug te vinden op het sd kaartje. Testfilmpjes voor en na zijn wel prima.. batterij vol genoeg..

Maar goed, dan plak je maar een camcordertje op je yak:

:D

hehe dan had 'ie het stukje test opnemen erna ook niet gedaan, want dan was 'ie te hard geschrokken van mijn agressieve blik.

Mijn eerste test filmpje :D 't was even een snelle test op m'n kamer.

Let maar niet op de zooi enalles ;)

Back