Car KeyChain Spy Camera

@Rob, wat voor draadje loopt er over je vleugel onder de tape? heb je rolroeren erin gebouwd? Of is het iets anders?

Hee Rogier, stukkie vliegertouw. Ik had camera met wat schilderstape vastzitten, was backup voor geval dat los zou raken. Hier wat plaatjes.

20100122_153808.jpg

20100122_155206.jpg

20100122_155210.jpg

20100122_155842.jpg

20100122_161510.jpg

20100122_161526.jpg

Toestel reageerde niet zuiver, kwam er later achter waarom... hahaha
Transport schade:rolleyes: In garage loopt ie soms meer schade op dan tijdens gebruik... Hier buig ik scheur open, als ik 'm los laat zie je niets.
20100122_164212.jpg

Beetje wazig in de nevel na de sneeuwbuien maar toch leuk:

Heb nog een aantal cameraatjes onderweg :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
@richard78:

Goed filmpje ondanks dat je zegt dat hij wazig is.
Door de bewolking heb je ook niet dat hij de hele tijd de helderheid probeert bij te stellen. Geeft toch een wat rustiger beeld.

Gr. Dennis

Gister zei ik de optie om achter je model te filmen als followmode.

Zou het niet lukken om zoiets als een In flight tank slang achter je model te maken met daaraan de camera.

135.jpg

Dus de camera zijn eigen vleugels geven zodat hij stabiel volgt :D

Laatst bewerkt:
Ook al iemand die 'm op zijn / haar helikopter heeft uitgeprobeerd?

jazeker . Het is alleen nog op de kop en het was een grijze dag dus dat schiet nog niet echt op. Hij zit hier op de onderkant van de canopy van mijn T-rex 600 ESP. Trillingen vallen reuze mee eenmaal in de lucht maar je moet wel echt goed licht hebben, anders wordt het niks.

he staan jullie camera's wel gewoon plat.?
als ik mijne 90graden draai dan film ik recht als ik hem gewoon op zijn platte kant leg dan film ik schuin...

zojuist ook 4 gig micro sdhc gekocht voor 10 euro per stuk incl verzenden :) (2maal)

Ben benieuwd :P

he staan jullie camera's wel gewoon plat.?
als ik mijne 90graden draai dan film ik recht als ik hem gewoon op zijn platte kant leg dan film ik schuin...
Dat kun je volgens mij met elk simpel movie edit programma veranderen :) (90graden rotatie)

Back