Car KeyChain Spy Camera

Leuk filmpje!
Kan niet wachten tot ik mijn ez* heb!, De sleutelhanger is ook al besteld, dus wie weet filmt hij de eerste prakker.... (hoop het niet, ben hard aan het simmen)

Goh wat een leuke filmpjes allemaal. En ja, ik heb er ook net een besteld!

Ik hoor nu bij de tientallen mensen die ongeduldig wachten op de post want het zal wel 1 tot 2 weken duren denk ik.

OP bedankt voor de post, je maakt een boel mensen gelukkig :)

Mooi filmpje. Netjes gevlogen en geplakt :D

Followmode is wel mooi :)

Zo leuk zijn als je de cam een meter achter je model kunt krijgen met een stokje ofzo.
Kost je denk ik wel wat lood voorin maar beeld zou mooi zijn als je echt achter op je model kijkt.

Gr. Dennis

De mijne doet het prima nu ;) ik maakte steeds een fout bij het inschakelen van de cam, en idd schakelt hij na 20 seconden uit als je niets doet.
Het beeld is verbluffend, maar heb op de heli toch wat last van een golfpatroon door het beeld, dus snel op de easy star gaan proberen !

Ik kocht trouwens een snel 4 gig kaartje bij de lokale Nebo voor 13 euro.;)

hey
ik heb al heel vel filmpjes gemaakt met deze camera.
ben erg tevreden over de kwaliteit.
een van mijn filmpjes(was dacht ik ook al gepost hie op forum)
808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review
die site zullen jullie ook wel een keer nodig hebben.

edit:
dit beeld krijg ik als de camera schuin plakt en recht zet in moviemaker
iemand een idee hoe je dit verhelpt.?
ap0EUAvv_Zg[/media] - 033

Laatst bewerkt door een moderator:
zo vanmiddag maar weer eens gevlogen en wat filmpjes gemaakt tussen de andere vliegtuigen door. Zodra ze geupload zijn zal ik ze plaatsen...

EDIT:

denk dat ik er dan toch een bestel... voor die 12 dollar... :P
Heb nog een 2 gig kaartje ergens rondslingeren ;)

zo vanmiddag maar weer eens gevlogen en wat filmpjes gemaakt tussen de andere vliegtuigen door. Zodra ze geupload zijn zal ik ze plaatsen...

EDIT:

Het scheelde niet veel bij 6:21 of lijkt dat op het beeld alleen maar zo. Je gaf wel plots VOL gas bij, dus iets zegt me dat het inderdaad niet veel scheelde... :D:D

Het scheelde niet veel bij 6:21 of lijkt dat op het beeld alleen maar zo. Je gaf wel plots VOL gas bij, dus iets zegt me dat het inderdaad niet veel scheelde... :D:D

Ik denk dat ik iets mis dan want ik zat daar nog hoog genoeg... ben bang dat het zo leek. omhoog is gas he ;-)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik iets mis dan want ik zat daar nog hoog genoeg... ben bang dat het zo leek. omhoog is gas he ;-)

Ik bedoel meer dat ik vlak voor jouw vliegtuig rechts in beeld nog een ander vliegtuigje voorbij zie komen... :)

@Rob, wat voor draadje loopt er over je vleugel onder de tape? heb je rolroeren erin gebouwd? Of is het iets anders?

Back