Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor nu bij de tientallen mensen die ongeduldig wachten op de post want het zal wel 1 tot 2 weken duren denk ik.
Heeft iemand een link voor me, met de GOEDE versie? Ik zie door de links, het bos niet meer...
Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam CAR REMOTE KEY - eBay (item 250562210257 end time Feb-10-10 20:56:49 PST)
Elke spycam waar geadverteerd wordt met 720*480 zou de versie 3 moeten zijn, dat is de goede. Succes!
PS ik heb er laatst ook eentje besteld
zo vanmiddag maar weer eens gevlogen en wat filmpjes gemaakt tussen de andere vliegtuigen door. Zodra ze geupload zijn zal ik ze plaatsen...
EDIT:
Het scheelde niet veel bij 6:21 of lijkt dat op het beeld alleen maar zo. Je gaf wel plots VOL gas bij, dus iets zegt me dat het inderdaad niet veel scheelde...![]()
Filmpje in elkaar geflanst. Camera op neus, daarna op vleugeltip, dan op vleugel naar achteren gericht en tot slot boven op de staart.
Test carkey spycam on easystar on Vimeo
Ik denk dat ik iets mis dan want ik zat daar nog hoog genoeg... ben bang dat het zo leek. omhoog is gas he ;-)